abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211801757
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:54 schreef BillDauterive het volgende:
Ik vind dit wel leuk!
Maar goed. Ik heb Typhoon hier een keer in de supermarkt gezien. Ik durfde natuurlijk niets te zeggen, maar sindsdien kan hij niets fout doen bij me.
  donderdag 28 december 2023 @ 19:54:50 #152
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_211801758
Oké, ook door in intro lullen nog. Nochtans: STEMPLAAT!!
Rini dankjewel.
pi_211801761
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Live wel echt een feestje ja. Muzikaal gezien doet dit wel flink onder voor het eerste album van Typhoon. Graag Wind Waait op deze plek.
Altijd Hotel Beschaving amice
pi_211801763
lekker gepingel _O_ _O_ _O_
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
pi_211801768
Altijd stemplaat O+
Koel en donker bewaren
pi_211801772
Nee nee nee. Dit is echt Sleepy Mark.
  donderdag 28 december 2023 @ 19:55:15 #157
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_211801775
mumblemumblepluckpluck
Ik denk wel eens aan Ionica
Die deelde nog eens staart tot de macht 7
  donderdag 28 december 2023 @ 19:55:18 #158
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_211801776
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:54 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Maar goed. Ik heb Typhoon hier een keer in de supermarkt gezien. Ik durfde natuurlijk niets te zeggen, maar sindsdien kan hij niets fout doen bij me.
Ik heb met hem op school gezeten
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_211801778
O+
  Redactie Sport donderdag 28 december 2023 @ 19:55:31 #160
274204 crew  Mexicanobakker
pi_211801779
Dit is wel een warm bad
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator donderdag 28 december 2023 @ 19:55:34 #161
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_211801780
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:54 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Altijd Hotel Beschaving amice
Dat is zo niet mij.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  donderdag 28 december 2023 @ 19:55:35 #162
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_211801781
Voor de geïnteresseerden; ik had patat met een frikadel speciaal en een berenhap pinda
#viesdik
pi_211801783
quote:
17s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:55 schreef Guanabana het volgende:
Altijd stemplaat O+
Hier ook *O*
pi_211801785
Ohjaaaa O+ O+
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_211801786
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:55 schreef Bugno3 het volgende:
Nee nee nee. Dit is echt Sleepy Mark.
Hij werd later nóg gezapiger. Dit is nog lekker.
Koel en donker bewaren
pi_211801787
Volgens mij heb ik hier een paar jaar terug ook op gestemd. Volgens mij was die wel vies vroeg dus ik kon hem niet meepakken.
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
  Redactie Sport donderdag 28 december 2023 @ 19:55:46 #167
274204 crew  Mexicanobakker
pi_211801789
quote:
7s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:55 schreef peaceman het volgende:
Voor de geïnteresseerden; ik had patat met een frikadel speciaal en een berenhap pinda
#viesdik
Niet met mark knoflooksaus?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  FOK!Fotograaf donderdag 28 december 2023 @ 19:55:48 #168
842 Zorro
Z
pi_211801790
Het is wat het is
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  donderdag 28 december 2023 @ 19:55:55 #169
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_211801796
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel een warm bad
mij niet warm genoeg
  Redactie Sport donderdag 28 december 2023 @ 19:56:04 #170
274204 crew  Mexicanobakker
pi_211801799
quote:
6s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:55 schreef Zorro het volgende:
Het is wat het is
Al besproken.

Tevens: Als dit het is is dit het.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 28 december 2023 @ 19:56:07 #171
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_211801801
Deze van Knoflook stinkt niet :9
pi_211801803
quote:
7s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:55 schreef peaceman het volgende:
Voor de geïnteresseerden; ik had patat met een frikadel speciaal en een berenhap pinda
#viesdik
Ook nog de zalm er bij?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_211801805
Stemplaat uiteraard O+
  donderdag 28 december 2023 @ 19:56:19 #174
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_211801808
Tot morgen trouwens. Ik heb boeken om te lezen :W
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_211801809
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Dat is zo niet mij.
Bohh, toen er nog iets van echte urgentie in z’n teksten zat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')