abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211801757
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:54 schreef BillDauterive het volgende:
Ik vind dit wel leuk!
Maar goed. Ik heb Typhoon hier een keer in de supermarkt gezien. Ik durfde natuurlijk niets te zeggen, maar sindsdien kan hij niets fout doen bij me.
  donderdag 28 december 2023 @ 19:54:50 #152
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_211801758
Oké, ook door in intro lullen nog. Nochtans: STEMPLAAT!!
Rini dankjewel.
pi_211801761
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Live wel echt een feestje ja. Muzikaal gezien doet dit wel flink onder voor het eerste album van Typhoon. Graag Wind Waait op deze plek.
Altijd Hotel Beschaving amice
pi_211801763
lekker gepingel _O_ _O_ _O_
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
pi_211801768
Altijd stemplaat O+
Koel en donker bewaren
pi_211801772
Nee nee nee. Dit is echt Sleepy Mark.
  donderdag 28 december 2023 @ 19:55:15 #157
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_211801775
mumblemumblepluckpluck
Ik denk wel eens aan Ionica
Die deelde nog eens staart tot de macht 7
  donderdag 28 december 2023 @ 19:55:18 #158
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_211801776
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:54 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Maar goed. Ik heb Typhoon hier een keer in de supermarkt gezien. Ik durfde natuurlijk niets te zeggen, maar sindsdien kan hij niets fout doen bij me.
Ik heb met hem op school gezeten
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_211801778
O+
  Redactie Sport donderdag 28 december 2023 @ 19:55:31 #160
274204 crew  Mexicanobakker
pi_211801779
Dit is wel een warm bad
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator donderdag 28 december 2023 @ 19:55:34 #161
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_211801780
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:54 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Altijd Hotel Beschaving amice
Dat is zo niet mij.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  donderdag 28 december 2023 @ 19:55:35 #162
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_211801781
Voor de geïnteresseerden; ik had patat met een frikadel speciaal en een berenhap pinda
#viesdik
pi_211801783
quote:
17s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:55 schreef Guanabana het volgende:
Altijd stemplaat O+
Hier ook *O*
pi_211801785
Ohjaaaa O+ O+
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_211801786
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:55 schreef Bugno3 het volgende:
Nee nee nee. Dit is echt Sleepy Mark.
Hij werd later nóg gezapiger. Dit is nog lekker.
Koel en donker bewaren
pi_211801787
Volgens mij heb ik hier een paar jaar terug ook op gestemd. Volgens mij was die wel vies vroeg dus ik kon hem niet meepakken.
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
  Redactie Sport donderdag 28 december 2023 @ 19:55:46 #167
274204 crew  Mexicanobakker
pi_211801789
quote:
7s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:55 schreef peaceman het volgende:
Voor de geïnteresseerden; ik had patat met een frikadel speciaal en een berenhap pinda
#viesdik
Niet met mark knoflooksaus?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  FOK!Fotograaf donderdag 28 december 2023 @ 19:55:48 #168
842 Zorro
Z
pi_211801790
Het is wat het is
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  donderdag 28 december 2023 @ 19:55:55 #169
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_211801796
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel een warm bad
mij niet warm genoeg
  Redactie Sport donderdag 28 december 2023 @ 19:56:04 #170
274204 crew  Mexicanobakker
pi_211801799
quote:
6s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:55 schreef Zorro het volgende:
Het is wat het is
Al besproken.

Tevens: Als dit het is is dit het.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 28 december 2023 @ 19:56:07 #171
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_211801801
Deze van Knoflook stinkt niet :9
pi_211801803
quote:
7s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:55 schreef peaceman het volgende:
Voor de geïnteresseerden; ik had patat met een frikadel speciaal en een berenhap pinda
#viesdik
Ook nog de zalm er bij?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_211801805
Stemplaat uiteraard O+
  donderdag 28 december 2023 @ 19:56:19 #174
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_211801808
Tot morgen trouwens. Ik heb boeken om te lezen :W
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_211801809
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Dat is zo niet mij.
Bohh, toen er nog iets van echte urgentie in z’n teksten zat.
  donderdag 28 december 2023 @ 19:56:34 #176
487165 Tussle266
Tussle's Version
pi_211801811
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:54 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Maar goed. Ik heb Typhoon hier een keer in de supermarkt gezien. Ik durfde natuurlijk niets te zeggen, maar sindsdien kan hij niets fout doen bij me.
Heel goed, nooit de lat te laag leggen.
All Day I Dream About Stemlijsten
  donderdag 28 december 2023 @ 19:56:42 #177
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_211801814
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:56 schreef Felagund het volgende:

[..]
Ook nog de zalm er bij?
nee die eten we later deze week. morgen denk ik
pi_211801817
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Tot morgen trouwens. Ik heb boeken om te lezen :W
Tot morgen :W
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_211801818
quote:
7s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:55 schreef peaceman het volgende:
Voor de geïnteresseerden; ik had patat met een frikadel speciaal en een berenhap pinda
#viesdik
:X
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
pi_211801819
Geniet0n.
Koel en donker bewaren
  donderdag 28 december 2023 @ 19:56:58 #181
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_211801821
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Tot morgen trouwens. Ik heb boeken om te lezen :W
dat kan ook in 2024 he?
  donderdag 28 december 2023 @ 19:57:03 #182
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_211801822
Ik vind dit geen leuk nummer :N
Make love, not war ☮
pi_211801823
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Al besproken.

Tevens: Als dit het is is dit het.
En we zullen het wel zien :Y
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  donderdag 28 december 2023 @ 19:57:23 #184
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_211801824
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Tot morgen trouwens. Ik heb boeken om te lezen :W
:W
Make love, not war ☮
  FOK!Fotograaf donderdag 28 december 2023 @ 19:57:24 #185
842 Zorro
Z
pi_211801825
quote:
7s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:55 schreef peaceman het volgende:
Voor de geïnteresseerden; ik had patat met een frikadel speciaal en een berenhap pinda
#viesdik
Bah patat. En wat is een berehap en waarom neem je er pinda's bij?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_211801828
Ik merk gemengde meningen bij deze
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
pi_211801831
Dit kabbelt een beetje teveel voor mij.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_211801833
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:55 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]
Ik heb met hem op school gezeten
Baas boven baas, ieniminimuis!
pi_211801835
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:57 schreef Felagund het volgende:
Dit kabbelt een beetje teveel voor mij.
Gitaartje is toch heerlijk.
Koel en donker bewaren
  donderdag 28 december 2023 @ 19:57:52 #190
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_211801836
quote:
2s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:57 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind dit geen leuk nummer :N
bij het volgende nummer is ie ineens toch leuk.
pi_211801837
Daar ging Emmely bijna onderuit.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_211801838
Heb ik ineens 76 uur gemist?

Lijkt hier ineens al wel oud & nieuw |:(
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
  donderdag 28 december 2023 @ 19:58:06 #193
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_211801845
En ja hoor, wéér ingekort verdomme :(
Rini dankjewel.
  Redactie Sport donderdag 28 december 2023 @ 19:58:19 #194
274204 crew  Mexicanobakker
pi_211801850
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:58 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
En ja hoor, wéér ingekort verdomme :(
Zoals ik al zei, het is wat het is
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_211801851
ster
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
  donderdag 28 december 2023 @ 19:58:23 #196
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_211801853
NA 20:00:

844 Heading Up High Armin v. Buuren ft. Kensington
843 Layla Derek & The Dominos
842 Like A Prayer Madonna
841 Father And Son Cat Stevens
840 Something Just Like This The Chainsmokers & Coldplay
839 Clint Eastwood Gorillaz
838 Land Of Confusion Genesis
837 Jersey Girl (Live) Bruce Springsteen
836 De Neus Umhoeg Rowwen Hèze
835 Walk Foo Fighters
834 Superstition Stevie Wonder
pi_211801863
844 Heading Up High Armin v. Buuren ft. Kensington :') :') :') :')
843 Layla Derek & The Dominos *O* *O*
842 Like A Prayer Madonna *O*
841 Father And Son Cat Stevens O+ O+
840 Something Just Like This The Chainsmokers & Coldplay :') :') :')
839 Clint Eastwood Gorillaz *O*
838 Land Of Confusion Genesis *O*
837 Jersey Girl (Live) Bruce Springsteen O+ O+ O+
836 De Neus Umhoeg Rowwen Hèze :{
835 Walk Foo Fighters O+
834 Superstition Stevie Wonder *O*
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
pi_211801865
quote:
6s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:57 schreef Isorden het volgende:
Heb ik ineens 76 uur gemist?

Lijkt hier ineens al wel oud & nieuw |:(
hier begint het ook langzaam bij beetje te knallen
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
pi_211801866
Nu wachten op #800
  donderdag 28 december 2023 @ 19:59:01 #200
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_211801867
quote:
6s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:57 schreef Zorro het volgende:

[..]
Bah patat. En wat is een berehap en waarom neem je er pinda's bij?
berenhap/berenklauw, gehakt met uiringen ertussen en pindasaus

maar dat wist je wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')