abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 december 2023 @ 19:52:59 #126
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_211801701
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:52 schreef Felagund het volgende:

[..]
12914
veel te laag!
  Redactie Frontpage donderdag 28 december 2023 @ 19:53:09 #127
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_211801707
Qua beats had dit nog een leuk nummer kunnen zijn
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_211801708
Dit hoeft voor mij eigenlijk niet.
Koel en donker bewaren
pi_211801709
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:52 schreef Poppejans1.4 het volgende:

[..]
Poepmuziek
Nederlandse of Vlaamse versie?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  donderdag 28 december 2023 @ 19:53:14 #130
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_211801710
Ja, dit hoeft niet van mij,
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_211801712
Zit nu maar even het afgeknipte deel van Black Magic Woman te luisteren :Y
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
pi_211801716
Wat een verschrikkelijkheid
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_211801717
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:53 schreef Felagund het volgende:

[..]
Nederlandse of Vlaamse versie?
:D
pi_211801720
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Voor deze aids wordt KnopflerGod dus zo afgekapt..
Dat is mijn stemplaat ;(
Koel en donker bewaren
pi_211801721
Zandlopertjes *O*
Remember the jester that showed you tears
The script for tears
  donderdag 28 december 2023 @ 19:53:37 #136
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_211801723
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Voor deze aids wordt KnopflerGod dus zo afgekapt..
als dat zou kunnen
Ik denk wel eens aan Ionica
Die deelde nog eens staart tot de macht 7
pi_211801724
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Voor deze aids wordt KnopflerGod dus zo afgekapt..
Nee toch -O-
  donderdag 28 december 2023 @ 19:53:43 #138
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_211801725
Dit is wel een cultplaatje voor de jongere (maar al niet meer zo jonge ;( ) generatie :Y
pi_211801728
Vreselijk
  Moderator donderdag 28 december 2023 @ 19:54:02 #140
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_211801732
quote:
7s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:52 schreef Gretzl het volgende:
Zandloper is een van de leukste circlepitplaten!!!!

Goede live herinneringen aan _O_ O+

Live wel echt een feestje ja. Muzikaal gezien doet dit wel flink onder voor het eerste album van Typhoon. Graag Wind Waait op deze plek.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_211801737
Gelukkig.
pi_211801738
Ik vind dit wel leuk!
  Redactie Sport donderdag 28 december 2023 @ 19:54:18 #143
274204 crew  Mexicanobakker
pi_211801741
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Voor deze aids wordt KnopflerGod dus zo afgekapt..
Ja, het is what it is
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 28 december 2023 @ 19:54:22 #144
487165 Tussle266
Tussle's Version
pi_211801744
Als het dan toch moet lopen, dan was Viervoeters de betere keuze.
All Day I Dream About Stemlijsten
pi_211801747
Knopfler God _O_
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
pi_211801748
quote:
15s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:53 schreef essnhills het volgende:
Wat een verschrikkelijkheid
het is wat het is
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
pi_211801751
Jaaaa Markgod O+
pi_211801753
Mark Knopfler _O_
pi_211801755
*O* dikke prima
  donderdag 28 december 2023 @ 19:54:41 #150
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_211801756
deze had niet perse gehoeven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')