Nederlandse of Vlaamse versie?quote:
quote:Op donderdag 28 december 2023 19:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nederlandse of Vlaamse versie?
Dat is mijn stemplaatquote:Op donderdag 28 december 2023 19:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Voor deze aids wordt KnopflerGod dus zo afgekapt..
als dat zou kunnenquote:Op donderdag 28 december 2023 19:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Voor deze aids wordt KnopflerGod dus zo afgekapt..
Nee tochquote:Op donderdag 28 december 2023 19:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Voor deze aids wordt KnopflerGod dus zo afgekapt..
Live wel echt een feestje ja. Muzikaal gezien doet dit wel flink onder voor het eerste album van Typhoon. Graag Wind Waait op deze plek.quote:Op donderdag 28 december 2023 19:52 schreef Gretzl het volgende:
Zandloper is een van de leukste circlepitplaten!!!!
Goede live herinneringen aan![]()
![]()
Ja, het is what it isquote:Op donderdag 28 december 2023 19:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Voor deze aids wordt KnopflerGod dus zo afgekapt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |