abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 december 2023 @ 19:49:21 #101
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_211801632
quote:
6s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:46 schreef Isorden het volgende:

[..]
Mag ook een kensington zijn, of Mumford & sons
Gewoon een limiet van 10 å 15 nummers per uitvoerende, dan zou er zoveel meer ruimte komen voor artiesten die er nog niet in staan. Mits ze nog wel voldoende worden gedraaid op de radio. Bij Kylie betwijfel ik dat helaas. Terwijl deze toch niet kapot te krijgen is, zou je zeggen.

Maar goed, een limiet op aantal noteringen gaat natuurlijk nooit gebeuren. Als Radio 2 het democratische proces op deze manier zou gaan beïnvloeden werkt dat alleen maar ondermijnend voor de populariteit. Veel stemmers vinden zo'n beperking helemaal niet leuk. Het zijn vooral wij muziekfanaten/-'snobs' die pleiten voor een limiet omdat we zoveel van variatie en verschillende artiesten houden :)
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  donderdag 28 december 2023 @ 19:49:42 #102
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_211801638
Toch wel eencatchy poplaat *O* *G* *O* *G*

Een van de betere Rollende Stenen in de T20090
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  FOK!Fotograaf donderdag 28 december 2023 @ 19:49:48 #103
842 Zorro
Z
pi_211801639
Windows95 weer opnieuw in de aanbieding?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_211801646
quote:
6s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:49 schreef Zorro het volgende:
Windows95 weer opnieuw in de aanbieding?
Blue screen of death genot
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  donderdag 28 december 2023 @ 19:50:41 #105
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_211801650
quote:
7s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:49 schreef Gretzl het volgende:
Toch wel eencatchy poplaat *O* [ afbeelding ][ afbeelding ] *G* [ afbeelding ] *O* [ afbeelding ][ afbeelding ] *G* [ afbeelding ]

Een van de betere Rollende Stenen in de T20090
ow ik heb wat liedjes gemist, lees ik...
pi_211801656
MUTE
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
pi_211801657
Kutgetoeter
  donderdag 28 december 2023 @ 19:51:06 #108
487165 Tussle266
Tussle's Version
pi_211801659
Net te vroeg terug.
All Day I Dream About Stemlijsten
pi_211801660
godverdomme
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
  Redactie Sport donderdag 28 december 2023 @ 19:51:09 #110
274204 crew  Mexicanobakker
pi_211801661
Deze blijft heerlijk
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 28 december 2023 @ 19:51:29 #111
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_211801669
quote:
7s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:50 schreef peaceman het volgende:

[..]
ow ik heb wat liedjes gemist, lees ik...
Ze zijn 10 weken geleden al begonnen.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_211801671
Nee. :'(
pi_211801672
Wat is dit :{
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Redactie Sport donderdag 28 december 2023 @ 19:51:41 #115
274204 crew  Mexicanobakker
pi_211801674
Gelukkig heeft deze nog lang niet zijn laatste rustplaats gezien
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 28 december 2023 @ 19:51:46 #116
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_211801675


V(L)OER VOOR JE WOOOOOOOOOOF!!!!

cheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gif


Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_211801677
Ik vind dit echt héél héél vervelend
  donderdag 28 december 2023 @ 19:52:06 #118
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_211801682
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:51 schreef Felagund het volgende:

[..]
Ze zijn 10 weken geleden al begonnen.
dat had ik even gemist -O-
stond Airport er dan toch in?
pi_211801683
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:51 schreef essnhills het volgende:
Wat is dit :{
Tering herrie
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
pi_211801692
quote:
7s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:52 schreef peaceman het volgende:

[..]
dat had ik even gemist -O-
stond Airport er dan toch in?
Op 12914
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_211801693
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:51 schreef essnhills het volgende:
Wat is dit :{
Poepmuziek
  Redactie Sport donderdag 28 december 2023 @ 19:52:43 #122
274204 crew  Mexicanobakker
pi_211801694
quote:
Daarvan prefereer ik wel het origineel van Opgezwolle
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 28 december 2023 @ 19:52:54 #123
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_211801698
Voor deze aids wordt KnopflerGod dus zo afgekapt..
Rini dankjewel.
  donderdag 28 december 2023 @ 19:52:55 #124
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_211801699
Ach best leuk voor een keertje dit nummer.
Make love, not war ☮
  donderdag 28 december 2023 @ 19:52:58 #125
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_211801700
Zandloper is een van de leukste circlepitplaten!!!!

Goede live herinneringen aan _O_ O+

Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  donderdag 28 december 2023 @ 19:52:59 #126
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_211801701
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:52 schreef Felagund het volgende:

[..]
12914
veel te laag!
  Redactie Frontpage donderdag 28 december 2023 @ 19:53:09 #127
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_211801707
Qua beats had dit nog een leuk nummer kunnen zijn
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_211801708
Dit hoeft voor mij eigenlijk niet.
Koel en donker bewaren
pi_211801709
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:52 schreef Poppejans1.4 het volgende:

[..]
Poepmuziek
Nederlandse of Vlaamse versie?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  donderdag 28 december 2023 @ 19:53:14 #130
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_211801710
Ja, dit hoeft niet van mij,
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_211801712
Zit nu maar even het afgeknipte deel van Black Magic Woman te luisteren :Y
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
pi_211801716
Wat een verschrikkelijkheid
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_211801717
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:53 schreef Felagund het volgende:

[..]
Nederlandse of Vlaamse versie?
:D
pi_211801720
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Voor deze aids wordt KnopflerGod dus zo afgekapt..
Dat is mijn stemplaat ;(
Koel en donker bewaren
pi_211801721
Zandlopertjes *O*
Remember the jester that showed you tears
The script for tears
  donderdag 28 december 2023 @ 19:53:37 #136
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_211801723
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Voor deze aids wordt KnopflerGod dus zo afgekapt..
als dat zou kunnen
Ik denk wel eens aan Ionica
Die deelde nog eens staart tot de macht 7
pi_211801724
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Voor deze aids wordt KnopflerGod dus zo afgekapt..
Nee toch -O-
  donderdag 28 december 2023 @ 19:53:43 #138
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_211801725
Dit is wel een cultplaatje voor de jongere (maar al niet meer zo jonge ;( ) generatie :Y
pi_211801728
Vreselijk
  Moderator donderdag 28 december 2023 @ 19:54:02 #140
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_211801732
quote:
7s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:52 schreef Gretzl het volgende:
Zandloper is een van de leukste circlepitplaten!!!!

Goede live herinneringen aan _O_ O+

Live wel echt een feestje ja. Muzikaal gezien doet dit wel flink onder voor het eerste album van Typhoon. Graag Wind Waait op deze plek.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_211801737
Gelukkig.
pi_211801738
Ik vind dit wel leuk!
  Redactie Sport donderdag 28 december 2023 @ 19:54:18 #143
274204 crew  Mexicanobakker
pi_211801741
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Voor deze aids wordt KnopflerGod dus zo afgekapt..
Ja, het is what it is
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 28 december 2023 @ 19:54:22 #144
487165 Tussle266
Tussle's Version
pi_211801744
Als het dan toch moet lopen, dan was Viervoeters de betere keuze.
All Day I Dream About Stemlijsten
pi_211801747
Knopfler God _O_
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
pi_211801748
quote:
15s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:53 schreef essnhills het volgende:
Wat een verschrikkelijkheid
het is wat het is
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
pi_211801751
Jaaaa Markgod O+
pi_211801753
Mark Knopfler _O_
pi_211801755
*O* dikke prima
  donderdag 28 december 2023 @ 19:54:41 #150
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_211801756
deze had niet perse gehoeven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')