Gewoon een limiet van 10 å 15 nummers per uitvoerende, dan zou er zoveel meer ruimte komen voor artiesten die er nog niet in staan. Mits ze nog wel voldoende worden gedraaid op de radio. Bij Kylie betwijfel ik dat helaas. Terwijl deze toch niet kapot te krijgen is, zou je zeggen.quote:Op donderdag 28 december 2023 19:46 schreef Isorden het volgende:
[..]
Mag ook een kensington zijn, of Mumford & sons
Blue screen of death genotquote:Op donderdag 28 december 2023 19:49 schreef Zorro het volgende:
Windows95 weer opnieuw in de aanbieding?
ow ik heb wat liedjes gemist, lees ik...quote:Op donderdag 28 december 2023 19:49 schreef Gretzl het volgende:
Toch wel eencatchy poplaat[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een van de betere Rollende Stenen in de T20090
Ze zijn 10 weken geleden al begonnen.quote:Op donderdag 28 december 2023 19:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
ow ik heb wat liedjes gemist, lees ik...
dat had ik even gemistquote:Op donderdag 28 december 2023 19:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze zijn 10 weken geleden al begonnen.
Op 12914quote:Op donderdag 28 december 2023 19:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat had ik even gemist![]()
stond Airport er dan toch in?
Daarvan prefereer ik wel het origineel van Opgezwollequote:Op donderdag 28 december 2023 19:51 schreef Gretzl het volgende:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
V(L)OER VOOR JE WOEEEEEEF!!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nederlandse of Vlaamse versie?quote:
quote:Op donderdag 28 december 2023 19:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nederlandse of Vlaamse versie?
Dat is mijn stemplaatquote:Op donderdag 28 december 2023 19:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Voor deze aids wordt KnopflerGod dus zo afgekapt..
als dat zou kunnenquote:Op donderdag 28 december 2023 19:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Voor deze aids wordt KnopflerGod dus zo afgekapt..
Nee tochquote:Op donderdag 28 december 2023 19:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Voor deze aids wordt KnopflerGod dus zo afgekapt..
Live wel echt een feestje ja. Muzikaal gezien doet dit wel flink onder voor het eerste album van Typhoon. Graag Wind Waait op deze plek.quote:Op donderdag 28 december 2023 19:52 schreef Gretzl het volgende:
Zandloper is een van de leukste circlepitplaten!!!!
Goede live herinneringen aan![]()
![]()
Ja, het is what it isquote:Op donderdag 28 december 2023 19:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Voor deze aids wordt KnopflerGod dus zo afgekapt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |