Niet haten op de Iron Maiden manquote:Op donderdag 28 december 2023 15:25 schreef Document1 het volgende:
Die iron maiden man hè, daar moet toch iemand even tegen zeggen dat er niet zoveel ruimte is in dat café.
Je zou er naast staan.
Dit doet mij ook weinig eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 28 december 2023 15:25 schreef Bargehassus het volgende:
Sorry, maar ik kan hier eigenlijk vrij weinig mee.
Vanavond bandjes kijken in The Scrapyardquote:Op donderdag 28 december 2023 15:25 schreef alopio het volgende:
[..]
Gelijk halve liters stout klappen
Scrapyars genotquote:Op donderdag 28 december 2023 15:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vanavond bandjes kijken in The Scrapyard![]()
En een minder mooie lever.quote:Op donderdag 28 december 2023 15:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Shane Macgowan, wat een mooi leven heeft die man gehad
Fair enough.quote:Op donderdag 28 december 2023 15:26 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ach die anderen staan er bij goeie nummers als een zoutzak bij dus hij mag het.
Eeuwen geleden besproken.quote:
Lekker origineel zijn wequote:Op donderdag 28 december 2023 15:28 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
We posten continue vrijwel hetzelfde
Lap zeg.quote:Op donderdag 28 december 2023 15:28 schreef Kopiko het volgende:
Van mij mag hij er een eind aan Bryan.
Wat bespreken we hier toch veelquote:Op donderdag 28 december 2023 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eeuwen geleden besproken.
Rammstein - Zeitquote:Op donderdag 28 december 2023 15:27 schreef Berkery het volgende:
Bryan Adams is een prima fotograaf.
Al besproken.quote:Op donderdag 28 december 2023 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij mag hier nu wel een eind aan Bryan.
Bietje zelfmedelijden ook.quote:
Ik heb een hekel gekregen aan bryan adams toen everything i do niet van nummer 1 te krijgen was, gevoelsmatig stond dat kreng het hele jaar op 1quote:Op donderdag 28 december 2023 15:28 schreef Zorro het volgende:
Dit is echt wel een goed nummer. Die hele plaat Reckless is goed alleen kapotgedraaid. Daarom gaat mijn voorkeur uit naar zijn werk daarvoor, dat is wel
Knuffelrock deeltje 252quote:Op donderdag 28 december 2023 15:29 schreef MTheBassman het volgende:
jezus wat is dit kut.
Standaard arena rock meuk
Ik hou wel van arena rockquote:Op donderdag 28 december 2023 15:29 schreef MTheBassman het volgende:
jezus wat is dit kut.
Standaard arena rock meuk
Hoor ik liever Das bootquote:
Succes en sterkte tongquote:Op donderdag 28 december 2023 15:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bietje zelfmedelijden ook.Nogal gevoelig momenteel. Moet zo ook gaan liggen. Waarschijnlijk tot morgen. Morgen 27ste bestraling. Alvast prettige luisterdag nog........
Sterkte morgen!quote:Op donderdag 28 december 2023 15:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bietje zelfmedelijden ook.Nogal gevoelig momenteel. Moet zo ook gaan liggen. Waarschijnlijk tot morgen. Morgen 27ste bestraling. Alvast prettige luisterdag nog........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |