Zag ze toen ik nog in schiedam woonde ook altijd rondjes rennen met die zware handschoenen en die rare oversized broeken, ik denk strafrondjes ofzo, zag er niet uit.quote:Op donderdag 28 december 2023 13:40 schreef AgnesGru het volgende:
Wat een achterlijk gedoe, zo met die bokshandschoenen de trap af en op rennen
Heeft wel het darten "groot" gemaakt in Nederland.quote:
Zeker, maar vrij irritant vind ik 'm.quote:Op donderdag 28 december 2023 13:41 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Heeft wel het darten "groot" gemaakt in Nederland.
En de Febo!quote:Op donderdag 28 december 2023 13:41 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Hij heeft duizenden darters geïnspireerd!quote:Op donderdag 28 december 2023 13:41 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Dat mag!quote:Op donderdag 28 december 2023 13:42 schreef matthijst het volgende:
[..]
Zeker, maar vrij irritant vind ik 'm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's misschien wel het meest irritanta aan hemquote:Op donderdag 28 december 2023 13:41 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Net zoiets als die "Best song ever" en die gast die zong dat-ie geen gun had....quote:Op donderdag 28 december 2023 13:43 schreef Szura het volgende:
Het rare is dat dit nr helemaal niet faster faster faster gaat
Knuffelmetal.quote:Op donderdag 28 december 2023 13:43 schreef tufkac het volgende:
Eftelingwannabemetal, best leuk zo ff tussendoor
Nee, die staat in de top 10quote:
Dan luister je weinig radio denk ik.quote:Op donderdag 28 december 2023 13:46 schreef MielMonteur het volgende:
Dit is HET nummer dat je nooit ergens meer hoort voor mij.
Vooral omdat ie niet op Spotify staat
Huh? Ik hoor het vrij regelmatig.quote:Op donderdag 28 december 2023 13:46 schreef MielMonteur het volgende:
Dit is HET nummer dat je nooit ergens meer hoort voor mij.
Vooral omdat ie niet op Spotify staat
Dat klopt ookquote:Op donderdag 28 december 2023 13:47 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dan luister je weinig radio denk ik.
Van allebei de dames niet het beste wat ze gemaakt hebben, maar ja...quote:Op donderdag 28 december 2023 13:46 schreef alopio het volgende:
Iedereen is helemaal Wilde van dit nummer
Ik hebber niks mee. Irritant zelfs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |