Al besproken.quote:
Eens.quote:Op donderdag 28 december 2023 12:32 schreef peaceman het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
veel mooier dan dit wordt het niet
Toen De Breij op 4 stond ook.quote:Op donderdag 28 december 2023 12:31 schreef alopio het volgende:
[..]
Hier gaat iets faliekant verkeerd
Het strand bij Venlo?quote:Op donderdag 28 december 2023 12:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan zit iedereen met kerst op het strand dus denk niet dat de Top 2000 dan nog bestaat. #klimaaterkenning
nou nou nouquote:Op donderdag 28 december 2023 12:32 schreef peaceman het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
veel mooier dan dit wordt het niet
Nou ja dit was ooit idd top 100 materiaal. Maar laatste jaren aardig stabiel ja.quote:Op donderdag 28 december 2023 12:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze blijft hier overigens wel goed hangen gelukkig. Vind ik met de meeste “oudere” platen wel
100 is niet veel in een top 2000quote:Op donderdag 28 december 2023 12:33 schreef alopio het volgende:
[..]
nou nou nou
het is een klassieker maar ik kan wel 100 betere opnoemen
plekje 101 dan
Nee, dijken blijven we wel bouwen.quote:
Bad Meets Evilgodenquote:Op donderdag 28 december 2023 12:34 schreef Zwansen het volgende:
Mensen die haten op Eminem.
Overigens heeft ie 10 nummers die beter zijn, maar vooruit.
Aminam heeft naast een paar goede liedjes ook zo weerzinwekkend veel bagger gemaaktquote:Op donderdag 28 december 2023 12:34 schreef Zwansen het volgende:
geen haat op Aminam maar dit is by far niet zn beste en eigenlijk overbodig in de lijstquote:Op donderdag 28 december 2023 12:34 schreef Zwansen het volgende:
Het is geen haten op Eminem. Het is haten op de werkwijze.quote:Op donderdag 28 december 2023 12:34 schreef Zwansen het volgende:
Selah Sue?quote:Op donderdag 28 december 2023 12:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind deze best mooi, Sue me
Rap Godgodquote:Op donderdag 28 december 2023 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Aminam heeft naast een paar goede liedjes ook zo weerzinwekkend veel bagger gemaakt
Hoor je ook niets meer van.quote:
Since 2000 and up to this day, Eminem has made more equivalent album sales than any other music act – solo or band.quote:Op donderdag 28 december 2023 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Aminam heeft naast een paar goede liedjes ook zo weerzinwekkend veel bagger gemaakt
Godzillagenot.quote:
Kan me hier wel in vinden.quote:Op donderdag 28 december 2023 12:35 schreef alopio het volgende:
[..]
geen haat op Aminam maar dit is by far niet zn beste en eigenlijk overbodig in de lijst
niet heel lang geleden nog live gezienquote:
Dat eerste album van haar is een van de weinige moderne muziek die mijn vader nog gekocht heeft in de laatste decennia (op Neil Young na).quote:Op donderdag 28 december 2023 12:36 schreef alopio het volgende:
[..]
2 jaar geleden nog live gezien, prima zangeres nog en leuke show
Moet hij weten. Rapper Boef heeft ook kneiterveel streamsquote:Op donderdag 28 december 2023 12:35 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Since 2000 and up to this day, Eminem has made more equivalent album sales than any other music act – solo or band.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |