Ik kan me wel goed voorstellen dat mensen die gisteren tijdens de drumsolo van Iron Butterfly inschakelden dachten: wat is dit in godsnaam voor nummer?quote:Op donderdag 28 december 2023 12:16 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Shazam-Update van vandaag met nummers die gisteren in de Top 2000 te horen waren, waarbij lange nummers en instrumentale nummers natuurlijk meer geshazamd worden.
8 Iron Butterfly - In-A-Gadda-Da-Vida
15 Ludovico Einaudi - Una Mattina
25 Comptine d'un autre été, l'après-midi
53 Fleetwood Mac - Oh Well
80 The Temper Trap - Sweet Disposition
95 Lauren Daigle - You Say
108 Les Poppys - Non non rien n'a changé
153 Michael Kiwanuka - Love & Hate
161 Joe Cocker - N'oubliez Jamais
184 The Sugarhill Gang - Rapper's Delight
186 Matthias Reim - Verdammt Ich Lieb' Dich
193 Dire Straits - Why Worry? (Remastered 1996)
Limburg of Zeeland, dat krijg ik niet altijd mee, zo ver weg.quote:Op donderdag 28 december 2023 12:17 schreef alopio het volgende:
[..]
Nile Rodgers staat best vaak in Nederland toch?
Ja gewoon een belangrijke weg afsluiten genotquote:Op donderdag 28 december 2023 12:17 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat festival is ook echt de hel in deze regionen. Mensen gaan al op woensdag voor 6 dagen boodschappen doen omdat alles dagenlang vaststaat enzo.
ik vind dit alleen leuk als het lukt in februariquote:
quote:Op donderdag 28 december 2023 12:17 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat festival is ook echt de hel in deze regionen. Mensen gaan al op woensdag voor 6 dagen boodschappen doen omdat alles dagenlang vaststaat enzo.
Lekker man, die ene weg die er is.quote:Op donderdag 28 december 2023 12:18 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja gewoon een belangrijke weg afsluiten genot
🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻quote:Op donderdag 28 december 2023 12:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vind dit alleen leuk als het lukt in februari
werdtquote:Op donderdag 28 december 2023 12:19 schreef alopio het volgende:
dit is echt heerlijk![]()
![]()
![]()
werdt in de Kuip op een gegeven moment best veel gedraaid voor de wedstrijd, met zn allen los op dit nummer![]()
Hoeveel pippies heb je?quote:Op donderdag 28 december 2023 12:17 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb om 9 uur tegen de Pippies gezegd dat ze moeten ontbijten en in bad gaan omdat we op pad gaan.
De tweede Pippie is nu net klaar. Heerrrrrlijk tempo
Gewoon die mensen uit Nederland schoppen, in de AZC's zitten tenminste geen Blof fansquote:Op donderdag 28 december 2023 12:20 schreef 4-elements het volgende:
Het gaat niet goed met dit topic. Mensen die positieve dingen zeggen over Blof. Zou denken dat jullie al vroeg aan de alcohol zitten.
Zo maken we Nederland weer een stukje mooier.quote:Op donderdag 28 december 2023 12:21 schreef alopio het volgende:
[..]
Gewoon die mensen uit Nederland schoppen, in de AZC's zitten tenminste geen Blof fans
Ik ben geen fan van Blöf maar vind ze ook niet slecht. Zoutelande is wel oprecht heel mooi al is het natuurlijk eigenlijk niet van hen. Daarnaast is iets als Aan De Kust meer dan prima.quote:Op donderdag 28 december 2023 12:21 schreef alopio het volgende:
[..]
Gewoon die mensen uit Nederland schoppen, in de AZC's zitten tenminste geen Blof fans
dan hebben we allemaal een essnhills lijstjequote:Op donderdag 28 december 2023 12:22 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Zo maken we Nederland weer een stukje mooier.
Wel benieuwd wat die zouden stemmen trouwens, komt dan veel onbekende muziek in de Top 2000.
Ja, graag zelfsquote:Op donderdag 28 december 2023 12:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vinden jullie het goed als ik een CD van Lisa Lois Lane?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |