Hoeveel pippies heb je?quote:Op donderdag 28 december 2023 12:17 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb om 9 uur tegen de Pippies gezegd dat ze moeten ontbijten en in bad gaan omdat we op pad gaan.
De tweede Pippie is nu net klaar. Heerrrrrlijk tempo
Gewoon die mensen uit Nederland schoppen, in de AZC's zitten tenminste geen Blof fansquote:Op donderdag 28 december 2023 12:20 schreef 4-elements het volgende:
Het gaat niet goed met dit topic. Mensen die positieve dingen zeggen over Blof. Zou denken dat jullie al vroeg aan de alcohol zitten.
Zo maken we Nederland weer een stukje mooier.quote:Op donderdag 28 december 2023 12:21 schreef alopio het volgende:
[..]
Gewoon die mensen uit Nederland schoppen, in de AZC's zitten tenminste geen Blof fans
Ik ben geen fan van Blöf maar vind ze ook niet slecht. Zoutelande is wel oprecht heel mooi al is het natuurlijk eigenlijk niet van hen. Daarnaast is iets als Aan De Kust meer dan prima.quote:Op donderdag 28 december 2023 12:21 schreef alopio het volgende:
[..]
Gewoon die mensen uit Nederland schoppen, in de AZC's zitten tenminste geen Blof fans
dan hebben we allemaal een essnhills lijstjequote:Op donderdag 28 december 2023 12:22 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Zo maken we Nederland weer een stukje mooier.
Wel benieuwd wat die zouden stemmen trouwens, komt dan veel onbekende muziek in de Top 2000.
Ja, graag zelfsquote:Op donderdag 28 december 2023 12:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vinden jullie het goed als ik een CD van Lisa Lois Lane?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |