Het woord 'crowdcontrol', gebezigd door een Belgische ex-hardloper in een land dat de vorige eeuw een kolonie van zowel het Duitse Keizerrijk als België was, vind ik...licht verontrustend.quote:
Oi.quote:Tim Wellens viel van zijn stoel tijdens zijn eerste trainingstochten met de 19-jarige Portugees Antonio Morgado. "Dat jonge kereltje was de enige die Tadej Pogacar kon volgen toen er nog eens doorgekoerst werd na 6 uur trainen tegen een gemiddelde van 40 km/u. Morgado is een speciale renner die zichzelf heel hard onderschat. Hij weet van zichzelf niet hoe sterk hij is."
Onthul nou maar gewoon die kampioenentrui godvertyfus.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
WE gaan de Vuelta winnen.
Nog een paar nachtjes slapen.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Onthul nou maar gewoon die kampioenentrui godvertyfus.
Ik verwacht voor Bouglas toch wel minstens zoiets gedrochtelijks als dit.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nog een paar nachtjes slapen.
Een Spaanse ploeg, ik zou niet al te hoge verwachtingen hebben.
Vanaf 15.00 op Youtube.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 13:28 schreef DecoAoreste het volgende:
Wordt die koers in Valencia eigenlijk nog ergens uitgezonden vandaag?
Nog een kleine 100 kilometer met het klimwerk bijna achter de rug.quote:Astana and Jayco AlUla are the driving forces in the peloton, keeping the break in check.
Als ontdekker van Felix hoop ik dat Groenewegen zometeen last heeft van meewind.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:51 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Nog een kleine 100 kilometer met het klimwerk bijna achter de rug.
Het mag gewoon niet @:Immerdebestebob
Geen idee, was even in slaap gevallenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:07 schreef wimderon het volgende:
Hoe kan zo'n kopgroep nou uit elkaar vallen. 3 man voorop nog, de anderen op een minuut, het peloton op een kleine 2 minuten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |