Eerste aanklachten waren niet direct 'murder', maar dat hoeft niks te zeggen natuurlijkquote:Op zondag 31 december 2023 09:44 schreef Szura het volgende:
Wtf
Wordt me alleen niet duidelijk of ze uitgaan van een bewuste actie of dat hij haar over het hoofd heeft gezien. Lees wel dat ie op borgtocht vrij is.
Zou zeer tragisch zijn als het wel bewust was. Ik kan mij herinneren op social media dat ze het vaak voor hem op nam als andere mensen hem een maar raar figuur/idioot vonden. Hoe hard hij trainde, hoe goede vader hij was etc.quote:Op zondag 31 december 2023 09:48 schreef franklop het volgende:
[..]
Eerste aanklachten waren niet direct 'murder', maar dat hoeft niks te zeggen natuurlijk
Tsja dan nog weet je niet wat er achter de voordeur gebeurd. Nu was hij ook plots fulltime thuis enzo, kan toch wat verandering teweeg brengen.quote:Op zondag 31 december 2023 10:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou zeer tragisch zijn als het wel bewust was. Ik kan mij herinneren op social media dat ze het vaak voor hem op nam als andere mensen hem een maar raar figuur/idioot vonden. Hoe hard hij trainde, hoe goede vader hij was etc.
Er ging een tijd terug toch ook verhaal over Australische wielrenner die zijn vrouw mishandelde opgepakt in Andorra(waar ze toen ook woonde), maar dat was Rohan toch niet uiteindelijk?quote:Op zondag 31 december 2023 10:07 schreef franklop het volgende:
[..]
Tsja dan nog weet je niet wat er achter de voordeur gebeurd. Nu was hij ook plots fulltime thuis enzo, kan toch wat verandering teweeg brengen.
Maar goed, verder maar afwachten wat eruit komt qua onderzoek
Toen werd Howson beschuldigd, geen idee of dat bevestigd isquote:Op zondag 31 december 2023 10:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Er ging een tijd terug toch ook verhaal over Australische wielrenner die zijn vrouw mishandelde opgepakt in Andorra(waar ze toen ook woonde), maar dat was Rohan toch niet uiteindelijk?
dat kan ik na 5 minuten al zien #NoTatTooquote:Op zaterdag 30 december 2023 09:12 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Maar je kunt nu wel zien, hoe lelijk tattoos worden na verloop van tijd.
quote:Op zondag 31 december 2023 11:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als je van plan bent om iemand te vermoorden, gebruik dan altijd een auto. Die aanklachten, man man man.
Zeer tragisch nieuws. Nu waarschijnlijk wachten op Dennis die zichzelf wat aandoet.
Ook gewoon nog vrolijk 2,5 maand op vrije voeten, parodie op een rechtsstaat.quote:Following an investigation, a 33-year-old Medindie man has been arrested and charged with causing death by dangerous driving, driving without due care and endangering life. He was bailed to appear in the Adelaide Magistrates Court on 13 March.
Vrolijk?quote:Op zondag 31 december 2023 11:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
Ook gewoon nog vrolijk 2,5 maand op vrije voeten, parodie op een rechtsstaat.
Arme kinderen, die zijn in 1 klap beide ouders kwijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |