Ik ook. Kocht nog de Hitzone 2005 cd voor dat nummer.quote:Op donderdag 28 december 2023 03:15 schreef Gretzl het volgende:
Was hier in 2005 helemaal verzot op (wel in de DHT coverversie )
Wauw, wat een toevalligheid. Jij bent wel een jaar of 3-4 jonger geloof ik. 2005 was voor mij pas het eerste jaar dat ik me volledig stortte op de muziekhobby. MP3's downloaden en bijna elke dag een nieuwe playlist maken voor m'n mp3 speler, hitlijsten actief volgen.quote:Op donderdag 28 december 2023 03:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ook. Kocht nog de Hitzone 2005 cd voor dat nummer.
Ja, ik ben van 1993, was toen 12.quote:Op donderdag 28 december 2023 03:18 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Wauw, wat een toevalligheid. Jij bent wel een jaar of 3-4 jonger geloof ik. 2005 was voor mij pas het eerste jaar dat ik me volledig stortte op de muziekhobby. MP3's downloaden en bijna elke dag een nieuwe playlist maken voor m'n mp3 speler, hitlijsten actief volgen.
En dus favoriete popnummers op de piano oefenen, want ik vond dat leuker dan de klassieke muziek waar ik les in kreeg.
Het zegt me in de gauwigheid even niks. Ik denk er nog eventjes over naquote:Op donderdag 28 december 2023 03:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ken je deze vast ook wel?
[ afbeelding ]
Whoop whoop!quote:Op donderdag 28 december 2023 03:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ken je deze vast ook wel?
[ afbeelding ]
Jij weet het?quote:
Ooit eens een (stukje van) docu over ICP gezien. Ken er verder niets van hoor.quote:
Ja, ik ben van 1989. Ik begon vanaf m'n tiende levensjaar wel zo nu en dan leuke hitjes te herkennen. Maar duurde bij mij relatief lang voordat muziek écht een actieve hobby werd (15-16 jaar). Singeltjes of CDs kopen was bij ons echt niet gebruikelijk (laat staan dat ik er geld voor had). En (illegaal) downloaden werd pas een paar jaar later hot. Radio luisterde ik als prille puber alleen voor het nieuws/sport. Ik had er dus enige aanloop voor nodig om de freak te worden die ik nu benquote:Op donderdag 28 december 2023 03:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, ik ben van 1993, was toen 12.
Ik ben een house freak sinds het begin. Maar luister dit ook prima mee.quote:Op donderdag 28 december 2023 03:29 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, ik ben van 1989. Ik begon vanaf m'n tiende levensjaar wel zo nu en dan leuke hitjes te herkennen. Maar duurde bij mij relatief lang voordat muziek écht een actieve hobby werd (15-16 jaar). Singeltjes of CDs kopen was bij ons echt niet gebruikelijk (laat staan dat ik er geld voor had). En (illegaal) downloaden werd pas een paar jaar later hot. Radio luisterde ik als prille puber alleen voor het nieuws/sport. Ik had er dus enige aanloop voor nodig om de freak te worden die ik nu ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |