ONZ en 40+.Vakantie voor onbepaalde tijd.quote:
Gezellig.quote:Op donderdag 28 december 2023 02:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
ONZ en 40+.Vakantie voor onbepaalde tijd.
Ach ja.Hier is het ook gezel.quote:
Zijn er best veel van.quote:
Wat heb je gedaanquote:Op donderdag 28 december 2023 02:36 schreef FreshFruit het volgende:
Toch wel fijn dat ik hier mag posten.![]()
![]()
![]()
Aangezien ik elders persona non grata ben.
Pas op hè, dat mag officieel niet worden besproken.quote:
Trustequote:Op donderdag 28 december 2023 02:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben er ook wel klaar mee, trusten mensen
Ik ben net pas weer terug (IK BEN ER WEERquote:Op donderdag 28 december 2023 02:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Pas op hè, dat mag officieel niet worden besproken.
Oh hee, TheVulture was er! Fijne nachtquote:Op donderdag 28 december 2023 02:46 schreef TheVulture het volgende:
Maar bans mogen niet worden gesproken.quote:Op donderdag 28 december 2023 02:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik ben net pas weer terug (IK BEN ER WEER), dus ik vraag het oprecht
Sleep well Vulturequote:Op donderdag 28 december 2023 02:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb vaak de neiging om mensen aan te spreken op een vrij directe manier.Toen kwam eerst de ONZ vakantie.Maar ik lees mee en kwamen mensen in 40+ meeposten,dat werd niet op prijs gesteld dus daar ook vakantie.quote:
Ban opgelopen?quote:Op donderdag 28 december 2023 02:36 schreef FreshFruit het volgende:
Toch wel fijn dat ik hier mag posten.![]()
![]()
![]()
Aangezien ik elders persona non grata ben.
quote:Op donderdag 28 december 2023 02:53 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga even kijken of er nog wat te snaaien is.
Weleens wat anders geprobeerd,maar FOK! zit toch in mijn hart.quote:Op donderdag 28 december 2023 02:53 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ban opgelopen?En waar is elders? Op een ander FOK! subforum of een heel andere website?
Ik ga er even niet vanuit dat je ook op MusicMeter zit, anders had ik je daar móeten kunnen herkennen.
Dit topic? Dat vind ik maar een maffe bedoening, dat iedereen net doet alsof het 1983 isquote:Op donderdag 28 december 2023 02:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb vaak de neiging om mensen aan te spreken op een vrij directe manier.Toen kwam eerst de ONZ vakantie.Maar ik lees mee en kwamen mensen in 40+ meeposten,dat werd niet op prijs gesteld dus daar ook vakantie.
Hier nog vega loempias.quote:Op donderdag 28 december 2023 02:56 schreef Gretzl het volgende:
[..]![]()
Ja, goed plan, ik heb ook megatrekWas om 17:20 van huis vertrokken en dus pas net terug. Van te voren niet echt fatsoenlijk meer kunnen eten en in de auto had ik alleen twee appels. Op de quiz stonden er alleen bittergarnituur op het menu, maar die kon ik dan weer niet eten (vega). 9 uur vrijwel niks eten is voor mij lang, dus ja je begrijp het wel
De SC Gretzl.quote:Op donderdag 28 december 2023 02:58 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dit topic? Dat vind ik maar een maffe bedoening, dat iedereen net doet alsof het 1983 is40+ / Vandaag 40 jaar geleden... #2
Ja, op FOK! heb je ook eigenlijk gewoon allesquote:Op donderdag 28 december 2023 02:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Weleens wat anders geprobeerd,maar FOK! zit toch in mijn hart.
Ooooh, ik begrijp nu eindelijk het doel van het topicquote:
quote:
Heel herkenbaar dit.quote:Op donderdag 28 december 2023 03:00 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, op FOK! heb je ook eigenlijk gewoon allesIk ben door het jaar heen een heel stuk inactiever op FOK!, omdat ik ook tijd wil besteden aan een paar kleinere fora. Voor een paar weken in december gaat de combinatie nog wel, maar in normale werkweken wil ik er niet nog een groot forum bij waar je gemakkelijk hele dagen kunt lurken/posten. Dan slaap ik helemaal niet meer (of gaan andere dingen er onder lijden).
51.quote:Op donderdag 28 december 2023 03:01 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ooooh, ik begrijp nu eindelijk het doel van het topic![]()
![]()
Ben je dan zelf ook net 40+?
[..]![]()
![]()
![]()
Tast toe.quote:Op donderdag 28 december 2023 03:07 schreef Dagoduck het volgende:
Farnham, nu heb ik zin in farmham.
Heer Killem.quote:
Wel geneukt?quote:Op donderdag 28 december 2023 03:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
Twee jaar geleden vloog ik voor een meisje naar Portugal. Zij was daar op stage en we hadden afgesproken dat ik haar daar een paar dagen zou bezoeken. Een vriend van me regelde een stokoude Veronica radiodag uit 1992 voor me, voor tijdens mijn vlucht. Dit nummer was die dag iets van alarmschijfKwam dus de hele dag in de playlist terug, en ik vond het geweldig.
Leuke meid ook. Niets blijvends gebleven. Maar toptijd.
Fun fact: ik heb 3 grote persoonlijke favorieten waar een clown een prominente rol speelt in de clip/songtekst🤡quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
quote:Op donderdag 28 december 2023 03:12 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Fun fact: ik heb 3 grote persoonlijke favorieten waar een clown een prominente rol speelt in de clip/songtekst🤡
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Ken je deze vast ook wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |