Dagooooquote:
Heb ook maar max. 10 Adele singles redelijk in m'n hoofd. Na 21 wel gestopt met het op de voet volgen van haar releases.quote:Op donderdag 28 december 2023 04:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit wel haar beste nummer vind. Maar daar moet ik bij zeggen dat ik niet al haar nummers op een rijtje heb.
Oei. Dat wil je niet, we moeten de eer hooghouden hierquote:Op donderdag 28 december 2023 04:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
Dit nummer is schitterend hoor, daar niet van... Maar het heeft de nare eigenschap me slaap bij te brengen
Ik ga eigenlijk nooit pleite zonder gedag te zeggen. Zou alleen kunnen voorkomen als ik in bed op mobiel zit te lezen/posten en dan opeens omval van de slaap.quote:
Ik had ook mijn liveshows (en tv-bezoekjes) ergens moeten noteren. Ik had een handige agenda-app, tot ik overstapte naar een nieuw exemplaar en de overdracht van toestel op toestel door een verwisseld account waar ik mijn backup op had opgeslagen niet lekker liep. Oftewel, gevolg - ik ben 2 jaar aan agenda-data kwijt.quote:Op donderdag 28 december 2023 04:19 schreef Dagoduck het volgende:
Paar keer live gezien.
[ afbeelding ]
Joe Bonamassa volgend jaar weer in Nederland, ¤178 voor een ticket.quote:
quote:Op donderdag 28 december 2023 04:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik voel me nu net Frank Kramer op Eurosport. Ik weet dat er niemand kijkt, behalve de keiharde kern.
Billy Joel in Madison Square Garden, New York: daar ga je niet meer heen kunnen voor minder dan 300 piek.quote:Op donderdag 28 december 2023 04:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Joe Bonamassa volgend jaar weer in Nederland, ¤178 voor een ticket.
Ik mis 'm. Had 'm nog echt een heel lang leven gegund na die slotactie, want die was goud.quote:Op donderdag 28 december 2023 04:22 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[ twitter ]
Over deze held gesproken
Ik heb deze legendarische laatste voetbalwedstrijd van Frank serieus meer dan eens teruggekeken omdat ik zijn commentaar zo heerlijk vond. De mooiste middelvinger ever![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Frank Kramer verslaat op bizarre wijze laatste wedstrijd bij Eurosport
[ twitter ]
[ twitter ]
Geen idee welke users hier nog meer voetbalfans zijn, maar als je niet kent zeker even checken. Ik ga er ook in 2023 nog steeds stuk om![]()
Ja, een kleurrijke (en ik vermoed zeer sympathieke) vent die na z'n tv-carrière een mooi, langer pensioen had verdiend. Maar ja, het leven is niet altijd eerlijkquote:Op donderdag 28 december 2023 04:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik mis 'm. Had 'm nog echt een heel lang leven gegund na die slotactie, want die was goud.
Zelfs bij zijn laatste AVRO Sportpanorama, eind 70s begin 80s, flikte hij al iets met een slotspeech die door de eindregie gewoon naar de aftiteling werd weggedraaidquote:Op donderdag 28 december 2023 04:27 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, een kleurrijke (en ik vermoed zeer sympathieke) vent die na z'n tv-carrière een mooi pensioen had verdiend. Maar ja, het leven is niet altijd eerlijk
Met Cielke of Carolien zouden we er wel op vooruit gaan ja.quote:Op donderdag 28 december 2023 04:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
...Ik vind het een beetje.... Nou ja ik weet niet wat ik ervan vind, maar ik vind er wat van dat de graveyard-dj's inmiddels niet echt meer graveyard-shifts draaien. Er is al-tijd publiek in dat café, nu.
Daar had Cielke moeten staan. Sorry Desiree.
Sowieso zijn ze in Amerika wel andere prijzen gewend.quote:Op donderdag 28 december 2023 04:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Billy Joel in Madison Square Garden, New York: daar ga je niet meer heen kunnen voor minder dan 300 piek.
Carolien! Zo heette die gezellige krullenbol van vorig jaar.quote:Op donderdag 28 december 2023 04:28 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Met Cielke of Carolien zouden we er wel op vooruit gaan ja.
Desiree is het inderdaad nog niet gewend om voor een vol Beeld & Geluid te draaien.
Ik kom deze hilarische flauwe mop tegen, maar dat is volgens mij een ander fragmentquote:Op donderdag 28 december 2023 04:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Zelfs bij zijn laatste AVRO Sportpanorama, eind 70s begin 80s, flikte hij al iets met een slotspeech die door de eindregie gewoon naar de aftiteling werd weggedraaid
HAHA Ik wíst gewoon dat je die ging delenquote:Op donderdag 28 december 2023 04:30 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik kom deze mop tegen, maar dat is volgens mij een ander fragment
(vanaf 0:33)
Ja google werkt nu eenmaal voorspelbare resultatenquote:Op donderdag 28 december 2023 04:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
HAHA Ik wíst gewoon dat je die ging delenGeef me een momentje.
Blij dat Hey, Soul Sister er niet meer in staat.quote:Op donderdag 28 december 2023 04:32 schreef Gretzl het volgende:
De enige Train die de tand des tijds redelijk heeft doorstaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |