Meen je nietquote:Op donderdag 28 december 2023 04:09 schreef Dagoduck het volgende:
Blijkbaar was dit haar debuutsingle.
Is Ook Schitterendquote:Op donderdag 28 december 2023 04:10 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Voltooid verleden tijd die nachtelijke downtimes
Thanks FOK! bazen
Eenschquote:Op donderdag 28 december 2023 04:10 schreef Gretzl het volgende:
Ik vind deze Adele (net als bijna elk nummer op haar debuut) leuker en tijdlozer dan de kaskrakers op 21.
Schaar ik wel onder de beste 20-25 Nederlandschtalige Top 2000 platen. Heerlijk verhaalquote:
Ik denk dat ik dit wel haar beste nummer vind. Maar daar moet ik bij zeggen dat ik niet al haar nummers op een rijtje heb.quote:Op donderdag 28 december 2023 04:10 schreef Gretzl het volgende:
Ik vind deze Adele (net als bijna elk nummer op haar debuut) leuker en tijdlozer dan de kaskrakers op 21.
Adele was op haar debuut gewoon nog wat puurder.
Zie post #139.quote:Op donderdag 28 december 2023 04:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
Dago, wat was je nou een paar pagina's geleden aan het doen met die 1?
Gebuikt?quote:Op donderdag 28 december 2023 04:14 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zag dus een paar weken terug het woord Orinoco (de rivier) voor het eerst anders gebuikt worden dan voor dit nummer
Blĝf made me do it.quote:Op donderdag 28 december 2023 04:13 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ooooh dat was hetvolledig voorbij gescrolld ook.
Uitgebuikt.quote:
Nog niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |