ik ben wel eens in Stiens geweest, komt ook heel dichtbijquote:Op donderdag 28 december 2023 01:59 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn oudtante heette Stien, komt wel dichtbij zo.
Nog een keer patat gegeten in Stiens, komt wel heeeeeeel dichtbij nu.quote:Op donderdag 28 december 2023 02:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik ben wel eens in Stiens geweest, komt ook heel dichtbij
ik word bangquote:Op donderdag 28 december 2023 02:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nog een keer patat gegeten in Stiens, komt wel heeeeeeel dichtbij nu.
Oja.quote:
Topfilm.quote:
Chris Rea.quote:
Toby Driver.quote:
vast wel. je hebt alles aangepast toch?quote:Op donderdag 28 december 2023 02:11 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb desondanks nog steeds een paar angstgedachtes van vandaag ivm de hack, zoals net even, dus heb toch weer net effe met mn pa gepraat. We zijn er allebei nu van mening over dat het denk ik wel goedkomt nu
Praten is altijd goed.quote:Op donderdag 28 december 2023 02:11 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb desondanks nog steeds een paar angstgedachtes van vandaag ivm de hack, zoals net even, dus heb toch weer net effe met mn pa gepraat. We zijn er allebei nu van mening over dat het denk ik wel goedkomt nu
Ja. Ik maakte me nog even zorgen of ie mijn wachtwoorden in een word document toch misschien niet kan pakken maar dat leek ons sterk. Ik beveilig het document nog, mn geldaccounts zijn double encrypted, dus prima zo.quote:Op donderdag 28 december 2023 02:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
vast wel. je hebt alles aangepast toch?
quote:Op donderdag 28 december 2023 02:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja. Ik maakte me nog even zorgen of ie mijn wachtwoorden in een word document toch misschien niet kan pakken maar dat leek ons sterk. Ik beveilig het document nog, mn geldaccounts zijn double encrypted, dus prima zo.
Misschien wil je het niet zeggen, maar watskeburt? Ik was er niet de hele dag dus heb het gemistquote:Op donderdag 28 december 2023 02:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja. Ik maakte me nog even zorgen of ie mijn wachtwoorden in een word document toch misschien niet kan pakken maar dat leek ons sterk. Ik beveilig het document nog, mn geldaccounts zijn double encrypted, dus prima zo.
niet de hele dag aanwezig..... amateur!quote:Op donderdag 28 december 2023 02:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien wil je het niet zeggen, maar watskeburt? Ik was er niet de hele dag dus heb het gemist
Mn pa zei ook: jij bent waarschijnlijk helemaal niet interessant voor hem. Hij is waarschijnlijk bezig met lui die wél op zn dreigementen reageren.quote:Op donderdag 28 december 2023 02:13 schreef peaceman het volgende:
[..]![]()
vaak is het ook gewoon bluf van die gasten
quote:Op donderdag 28 december 2023 02:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
niet de hele dag aanwezig..... amateur!
lang verhaal kort, discord account gehackt, al mn wachtwoorden moeten wijzigen en dingen double encrypten en er urenlang paniek en gedoe aan gehad.quote:Op donderdag 28 december 2023 02:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien wil je het niet zeggen, maar watskeburt? Ik was er niet de hele dag dus heb het gemist
zo is dat. Die lui zoeken naar de grote vissen. Jij bent hooguit bijvangstquote:Op donderdag 28 december 2023 02:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Mn pa zei ook: jij bent waarschijnlijk helemaal niet interessant voor hem. Hij is waarschijnlijk bezig met lui die wél op zn dreigementen reageren.
Ik ben echt zo blij met mijn pa soms, hij blijft bij dat soort dingen altijd zo veel rustiger dan ik.
Als een duveltje...quote:
He bah, Ik kan me voorstellen dat dat een bak stress oplevert jaquote:Op donderdag 28 december 2023 02:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
lang verhaal kort, discord account gehackt, al mn wachtwoorden moeten wijzigen en dingen double encrypten en er urenlang paniek en gedoe aan gehad.
kan te maken hebben met de inname ervoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
quote:Op donderdag 28 december 2023 02:18 schreef MTheBassman het volgende:
Had ik al eens een keer verteld dat ik voor de grap een keer alleen maar aan de duvel zou gaan tijdens uitgaan in Brussel?niet verbazingwekkend met dat percentageSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |