Je hebt geluk/pech, nog geen walsquote:Op donderdag 28 december 2023 00:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kan iemand vertellen of wals al is geweest?
en dat is slecht nieuwsquote:Op donderdag 28 december 2023 00:35 schreef Berkery het volgende:
Een nummer dat steeds weer actueel wordt
Het klinkt heel zolderkamer nerderig, maar (volwassen) lego. Ik heb soms best een vol hoofd en het werkt ultieme rustgevend voor mequote:Op donderdag 28 december 2023 00:33 schreef MTheBassman het volgende:
sorry was even weg.
bedankt voor de leuke antwoorden
[..]
Welke hobby/skill heb je ontdekt dit jaar?
quote:
Ik zit nu halverwege tussen Sint Helena en Porte Helizontequote:Op donderdag 28 december 2023 00:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Jeetje maar waar moet je helemaal naar toe zwemmen dan dat je er na al die tijd nog steeds niet bent?
Top 👌🏻👌🏻👌🏻quote:Op donderdag 28 december 2023 00:35 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Je hebt geluk/pech, nog geen wals
GoTquote:Op donderdag 28 december 2023 00:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik wel. In die tijd keek ik nog niet zoveel series, Boardwalk Empire komt me zo voor de geest als ik denk aan het niet-bingewatchen van series. En Game of Thrones natuurlijk.
lego is vet! nergens om je voor te schamenquote:Op donderdag 28 december 2023 00:35 schreef alopio het volgende:
[..]
Het klinkt heel zolderkamer nerderig, maar (volwassen) lego. Ik heb soms best een vol hoofd en het werkt ultieme rustgevend voor me
Ook nog?quote:Op donderdag 28 december 2023 00:33 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Heb wel een saunadus kan je mooi opwarmen
En toch alweer veertig jaar oud is.quote:Op donderdag 28 december 2023 00:35 schreef Berkery het volgende:
Een nummer dat steeds weer actueel wordt
Ik had nog op Sour Times gestemd, die stond op de keuze lijst maar niet ingekomen helaas.quote:
quote:Op donderdag 28 december 2023 00:34 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Kaarslicht onder de douche? Dat lijkt me geen geweldige combi.
quote:Op donderdag 28 december 2023 00:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je moet je wijn kaarsjes ook niet onder de straal zetten
Geocaching ben ik dit jaar mee begonnen. Nog niet zo heel veel gedaan maar ik vind het wel erg leukquote:Op donderdag 28 december 2023 00:33 schreef MTheBassman het volgende:
sorry was even weg.
bedankt voor de leuke antwoorden
[..]
Welke hobby/skill heb je ontdekt dit jaar?
Mijn bankrekening schaamt zich inmiddels welquote:Op donderdag 28 december 2023 00:36 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
lego is vet! nergens om je voor te schamen
Daar kan ik me van alles bij voorstellen. Dat heb ik met schilderen of kleuren. Even niets aan je hoofd.quote:Op donderdag 28 december 2023 00:35 schreef alopio het volgende:
[..]
Het klinkt heel zolderkamer nerderig, maar (volwassen) lego. Ik heb soms best een vol hoofd en het werkt ultieme rustgevend voor me
Jeetjequote:Op donderdag 28 december 2023 00:34 schreef BillDauterive het volgende:
KUT LIMBURG
KUT LIMBURG
KUT LIMBURG
KUT LIMBURG
KUT LIMBURG
KUT LIMBURG
KUT LIMBURG
KUT LIMBURG
KUT LIMBURG
KUT LIMBURG
KUT LIMBURG
KUT LIMBURG