Kaarslicht onder de douche? Dat lijkt me geen geweldige combi.quote:Op donderdag 28 december 2023 00:32 schreef datismijnmening het volgende:
Heerlijk nummer onder de douche met kaarslicht en een wijntje
Ja dik genieten weerquote:Op donderdag 28 december 2023 00:32 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
De drie voorgaande nummers ook al
Roads zou wel een aanwinst zijn.quote:
sauna is welquote:Op donderdag 28 december 2023 00:33 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Heb wel een saunadus kan je mooi opwarmen
quote:Op donderdag 28 december 2023 00:33 schreef Strani het volgende:
Weten wat mijn favoriete soort wijn is?
Port is het.
Sorry.
Lijkt me een mooi stemproject voor FOK!quote:
En dan het liefst die ene live versiequote:
Ah, dank!quote:Op donderdag 28 december 2023 00:33 schreef MTheBassman het volgende:
sorry was even weg.
bedankt voor de leuke antwoorden
[..]
Welke hobby/skill heb je ontdekt dit jaar?
Jeetje maar waar moet je helemaal naar toe zwemmen dan dat je er na al die tijd nog steeds niet bent?quote:Op donderdag 28 december 2023 00:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Niet echt een![]()
Maar ik ben sinds een maand of drie aan het zwemmen en mijn zwemconditie schiet vooruit
Ha precies dat! 22-24C met zonnetje en ik ben blij in de zomer. Gelukkig wordt het heir ook niet heel veel warmer. Ik trekt 30C echt niet. Ik doe dan echt niks meerquote:Op donderdag 28 december 2023 00:33 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik vind sneeuw echt geweldig, is eens een keer wat anders dan die regen. Bij de zomer vind ik 22c meer dan prima. Meer dan dat wordt me te klam.
Ja, dat snap ik wel. In die tijd keek ik nog niet zoveel series, Boardwalk Empire komt me zo voor de geest als ik denk aan het niet-bingewatchen van series. En Game of Thrones natuurlijk.quote:Op donderdag 28 december 2023 00:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij waren Suits al gaan volgen op tv het eerste seizoen. Daarna moest je weer wachten… en zo is het gekomen dat we de serie niet hebben afgekeken.
quote:Op donderdag 28 december 2023 00:33 schreef Strani het volgende:
Weten wat mijn favoriete soort wijn is?
Port is het.
Sorry.
Nou dat,quote:Op donderdag 28 december 2023 00:34 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Kaarslicht onder de douche? Dat lijkt me geen geweldige combi.
Sudoku en ik ben nu toe aan de 7 sterren.quote:Op donderdag 28 december 2023 00:33 schreef MTheBassman het volgende:
sorry was even weg.
bedankt voor de leuke antwoorden
[..]
Welke hobby/skill heb je ontdekt dit jaar?
Je moet je wijn ook niet onder de straal zettenquote:Op donderdag 28 december 2023 00:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
In bad snap ik nog. In de douche gaat die wijn dan nooit op. Wordt wel steeds minder sterk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |