Jijquote:Op donderdag 28 december 2023 00:28 schreef FritsFlits het volgende:
First Aid KitLive zijn ze nog beter
eh nee...quote:Op donderdag 28 december 2023 00:26 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ach, goede slaapzak doet wonderen. Het is maar -1 vandaag (wel een realfeel van -15, maar daar hebben wij het niet over) en er ligt maar 30cm sneeuw ofzo. Iglo bouwen is ook een optie.
Emmylou!quote:Op donderdag 28 december 2023 00:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
First Aid KitGodinnen
Alleen jammer dat hun beste werk natuurlijk weer nergens te bekennen is.
Jij bent anti-sneeuw? Hoe dan!quote:
Komt goed schatjequote:Op donderdag 28 december 2023 00:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
daarover gesproken... we moeten nog een tent huren voor DTRH
quote:Op donderdag 28 december 2023 00:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
wij zijn na een paar seizoenen afgehaakt. Misschien toch eens verder kijken.
quote:Op donderdag 28 december 2023 00:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ben afgehaakt na seizoen vijf oid
Ik kijk series eigenlijk altijd af, behalve als het echt niet mijn ding is, dan stop ik na een paar afleveringen al. Maar dat is echt heel sporadisch (The Walking Dead & The black List).quote:Op donderdag 28 december 2023 00:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die eerste paar seizoenen vond ik echt top toen. Met zo nu en dan ook echt goede muziek tussendoor. Ging snel bergafwaarts alleen.
quote:Op donderdag 28 december 2023 00:27 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Die is ondertussen open jaHeel gek, eerste dag lukte het niet, maar dag van verhuizing wel zonder moeite.
Als men elkaar aardig vindt kunnen er aardig wat mensen in gastenverblijf
Denken dat je vooraan staat in de rijquote:Op donderdag 28 december 2023 00:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
@:Starflyer We gaan volgend jaar naar Zweden![]()
![]()
Ook geweldig. Sowieso dat hele album.quote:
Hiquote:
Omdat je bij 30 graden nou eenmaal geen sneeuw hebt. Dat vind ik ook een stuk beter.quote:Op donderdag 28 december 2023 00:29 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Jij bent anti-sneeuw? Hoe dan!
Sneeuw![]()
![]()
![]()
Mijn fav. weer: Blauwe lucht, -10C of kouder, flink laagje sneeuw, zonMaak je mij echt gelukkig mee. Ik rij hier dan met een dikke glimlach op m'n bek rond
ik word gelukkig van weer waarbij ik een korte broek aan kan met een shirtje en het liefste slippersquote:Op donderdag 28 december 2023 00:29 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Sneeuw![]()
![]()
![]()
Mijn fav. weer: Blauwe lucht, -10C of kouder, flink laagje sneeuw, zonMaak je mij echt gelukkig mee. Ik rij hier dan met een dikke glimlach op m'n bek rond
Zon jonge God zal het niet meer zijn tegenwoordig.quote:
Dat moet @BillDauterive zijn geweest.quote:Op donderdag 28 december 2023 00:30 schreef TheVulture het volgende:
Degene die dat karaoke-item heeft verzonnen bij de NPO wens ik trouwens de eeuwige jeuk toe, zonder handen.
Oo ja ideaal weer . Ik hou ervan. Komt hier alleen nooit voorquote:Op donderdag 28 december 2023 00:29 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Sneeuw![]()
![]()
![]()
Krijg altijd kippenvel bij Emmylou en bij hun live concerten is het extra mooiquote:Op donderdag 28 december 2023 00:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ook geweldig. Sowieso dat hele album.
Ik ga hier ook gewoon naar buiten met een shirt aan hoor. Net nog met crocs en shirt door sneeuw gelopen om afval aan straat te zettenquote:Op donderdag 28 december 2023 00:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik word gelukkig van weer waarbij ik een korte broek aan kan met een shirtje en het liefste slippers
Harris!quote:
Zei ik dat?quote:Op donderdag 28 december 2023 00:29 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Denken dat je vooraan staat in de rij
quote:Op donderdag 28 december 2023 00:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat moet @:Billdauterive zijn geweest.
Wat ben je toch ook een stokertje he.quote:Op donderdag 28 december 2023 00:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
The walking Dead ben ik na seizoen 7 afgehaakt omdat het gewoon te veel van hetzelfde werd. Same voor de blacklist.quote:Op donderdag 28 december 2023 00:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik kijk series eigenlijk altijd af, behalve als het echt niet mijn ding is, dan stop ik na een paar afleveringen al. Maar dat is echt heel sporadisch (The Walking Dead & The black List).
Suits keek ik vorig jaar trouwens, het was The Office (Amerikaanse) die ik heb gebinged begin dit jaar.
Ja altijd al geweest. Als kind vond ik sleetje rijden al verschrikkelijk. Ik heb ook een hekel aan winterkleding: dikke jassen, handschoenen, sjaals en mutsen.quote:Op donderdag 28 december 2023 00:29 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Sneeuw![]()
![]()
![]()
Goden sterven niet. En worden ook niet ouderquote:Op donderdag 28 december 2023 00:30 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Zon jonge God zal het niet meer zijn tegenwoordig.
Dat kan nu ook.quote:Op donderdag 28 december 2023 00:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik word gelukkig van weer waarbij ik een korte broek aan kan met een shirtje en het liefste slippers
Welkomquote:Op donderdag 28 december 2023 00:30 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
HiVoor First Aid Kit maak ik graag even tijd hoor
dat zou ik echt nooit doen, ben een koukleum, maar mijn rug vindt dat ook niet fijn. bij een fijne temperatuur heb ik daar een stuk minder last van.quote:Op donderdag 28 december 2023 00:31 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik ga hier ook gewoon naar buiten met een shirt aan hoor. Net nog met crocs en shirt door sneeuw gelopen om afval aan straat te zetten
quote:Op donderdag 28 december 2023 00:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In dat geval. Join the clubquote:Op donderdag 28 december 2023 00:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zei ik dat?![]()
Maar ik las iets over aardig wat mensen enzo
Wij waren Suits al gaan volgen op tv het eerste seizoen. Daarna moest je weer wachten… en zo is het gekomen dat we de serie niet hebben afgekeken.quote:Op donderdag 28 december 2023 00:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik kijk series eigenlijk altijd af, behalve als het echt niet mijn ding is, dan stop ik na een paar afleveringen al. Maar dat is echt heel sporadisch (The Walking Dead & The black List).
Suits keek ik vorig jaar trouwens, het was The Office (Amerikaanse) die ik heb gebinged begin dit jaar.
Fritsquote:Op donderdag 28 december 2023 00:30 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
HiVoor First Aid Kit maak ik graag even tijd hoor
De drie voorgaande nummers ook alquote:
quote:Op donderdag 28 december 2023 00:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Omdat je bij 30 graden nou eenmaal geen sneeuw hebt. Dat vind ik ook een stuk beter.
TWD stopte ik na een aflevering of 6 omdat ik me dood ergerde aan hoe er geacteeerd werd. The Black List vond ik iedere aflevering hetzelfde verhaal in een ander jasje en ben ik ook na 6 ofzo afleveringen mee gestopt.quote:Op donderdag 28 december 2023 00:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
The walking Dead ben ik na seizoen 7 afgehaakt omdat het gewoon te veel van hetzelfde werd. Same voor de blacklist.
Welke hobby/skill heb je ontdekt dit jaar?quote:
quote:Op donderdag 28 december 2023 00:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 december 2023 00:31 schreef alopio het volgende:
[..]
Oo ja ideaal weer . Ik hou ervan. Komt hier alleen nooit voor
In bad snap ik nog. In de douche gaat die wijn dan nooit op. Wordt wel steeds minder sterk.quote:Op donderdag 28 december 2023 00:32 schreef datismijnmening het volgende:
Heerlijk nummer onder de douche met kaarslicht en een wijntje
Frits Aid Kit?quote:
quote:Op donderdag 28 december 2023 00:32 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
In dat geval. Join the club
quote:Op donderdag 28 december 2023 00:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Kijk dit is ook waarom wij zo goed bij elkaar passen.
Pff lekker hoor. Jaloersmakendquote:Op donderdag 28 december 2023 00:33 schreef Evenstar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was gisteren toen wij hier wegreden
Ik vind sneeuw echt geweldig, is eens een keer wat anders dan die regen. Bij de zomer vind ik 22c meer dan prima. Meer dan dat wordt me te klam.quote:Op donderdag 28 december 2023 00:29 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Sneeuw![]()
![]()
![]()
Heb wel een saunaquote:Op donderdag 28 december 2023 00:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat zou ik echt nooit doen, ben een koukleum, maar mijn rug vindt dat ook niet fijn. bij een fijne temperatuur heb ik daar een stuk minder last van.
Niet echt eenquote:Op donderdag 28 december 2023 00:33 schreef MTheBassman het volgende:
sorry was even weg.
bedankt voor de leuke antwoorden
[..]
Welke hobby/skill heb je ontdekt dit jaar?
Niet echt ontdekt maar mijn liefde voor boulderen is nog altijd sterkquote:Op donderdag 28 december 2023 00:33 schreef MTheBassman het volgende:
sorry was even weg.
[..]
Kaarslicht onder de douche? Dat lijkt me geen geweldige combi.quote:Op donderdag 28 december 2023 00:32 schreef datismijnmening het volgende:
Heerlijk nummer onder de douche met kaarslicht en een wijntje
Ja dik genieten weerquote:Op donderdag 28 december 2023 00:32 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
De drie voorgaande nummers ook al
Roads zou wel een aanwinst zijn.quote:
sauna is welquote:Op donderdag 28 december 2023 00:33 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Heb wel een saunadus kan je mooi opwarmen
quote:Op donderdag 28 december 2023 00:33 schreef Strani het volgende:
Weten wat mijn favoriete soort wijn is?
Port is het.
Sorry.
Lijkt me een mooi stemproject voor FOK!quote:
Ah, dank!quote:Op donderdag 28 december 2023 00:33 schreef MTheBassman het volgende:
sorry was even weg.
[..]
Jeetje maar waar moet je helemaal naar toe zwemmen dan dat je er na al die tijd nog steeds niet bent?quote:Op donderdag 28 december 2023 00:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Niet echt een![]()
Maar ik ben sinds een maand of drie aan het zwemmen en mijn zwemconditie schiet vooruit
Ha precies dat! 22-24C met zonnetje en ik ben blij in de zomer. Gelukkig wordt het heir ook niet heel veel warmer. Ik trekt 30C echt niet. Ik doe dan echt niks meerquote:Op donderdag 28 december 2023 00:33 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik vind sneeuw echt geweldig, is eens een keer wat anders dan die regen. Bij de zomer vind ik 22c meer dan prima. Meer dan dat wordt me te klam.
Ja, dat snap ik wel. In die tijd keek ik nog niet zoveel series, Boardwalk Empire komt me zo voor de geest als ik denk aan het niet-bingewatchen van series. En Game of Thrones natuurlijk.quote:Op donderdag 28 december 2023 00:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij waren Suits al gaan volgen op tv het eerste seizoen. Daarna moest je weer wachten… en zo is het gekomen dat we de serie niet hebben afgekeken.
quote:Op donderdag 28 december 2023 00:33 schreef Strani het volgende:
Weten wat mijn favoriete soort wijn is?
Port is het.
Sorry.
Nou dat,quote:Op donderdag 28 december 2023 00:34 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Kaarslicht onder de douche? Dat lijkt me geen geweldige combi.
Sudoku en ik ben nu toe aan de 7 sterren.quote:Op donderdag 28 december 2023 00:33 schreef MTheBassman het volgende:
sorry was even weg.
[..]
Je moet je wijn ook niet onder de straal zettenquote:Op donderdag 28 december 2023 00:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
In bad snap ik nog. In de douche gaat die wijn dan nooit op. Wordt wel steeds minder sterk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |