OMGquote:Op donderdag 28 december 2023 00:38 schreef ok01 het volgende:
[..]
Had mijn telefoon, dat in volledig goede staat was, per ongeluk in de gracht laten vallen. Moest vervolgens voor veel te veel geld een nieuwe kopen
hoe laat je per ongeluk je telefoon in de gracht vallen?quote:Op donderdag 28 december 2023 00:38 schreef ok01 het volgende:
[..]
Had mijn telefoon, dat in volledig goede staat was, per ongeluk in de gracht laten vallen. Moest vervolgens voor veel te veel geld een nieuwe kopen
da's geen zinloze aankoop maar een zinloze zwemlesquote:Op donderdag 28 december 2023 00:38 schreef ok01 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 december 2023 00:38 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Haaien moeten uitkijken voor mij
Goeden vraag.quote:Op donderdag 28 december 2023 00:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
hoe laat je per ongeluk je telefoon in de gracht vallen?
Wilde een foto maken van iets, ging niet helemaal goedquote:Op donderdag 28 december 2023 00:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
De pippies wilden skincare van de sint en I obligedquote:Op donderdag 28 december 2023 00:37 schreef peaceman het volgende:
Welke zinloze aankoop heb je dit jaar gedaan?
Geen, al zul jij daar anders over denken.quote:Op donderdag 28 december 2023 00:37 schreef peaceman het volgende:
Welke zinloze aankoop heb je dit jaar gedaan?
Met bootje varenquote:Op donderdag 28 december 2023 00:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 december 2023 00:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
da's geen zinloze aankoop maar een zinloze zwemles
Ik ben dit jaar voor het eerst in een leidinggevende functie terechtgekomen, en dat past eigenlijk wel goed bij mij.quote:Op donderdag 28 december 2023 00:00 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik doe wel een keer:
Wat voor leuke hobby/gewoonte/skill/whatever heb je ontdekt dit jaar?
oorzaak drank?quote:Op donderdag 28 december 2023 00:40 schreef ok01 het volgende:
[..]
Wilde een foto maken van iets, ging niet helemaal goed
Trusten.quote:Op donderdag 28 december 2023 00:40 schreef Zorro het volgende:
Zo dat was oorgasme
Dan is het nu tijd om naar mijn bed te gaan.
Welterusten allen en ik heb het sterke vermoeden dat ik jullie morgen weer spreek.
quote:Op donderdag 28 december 2023 00:38 schreef Evenstar het volgende:
[..]
@:Viv heeft net ook shitloads uitgegeven aan Lego
Trustequote:Op donderdag 28 december 2023 00:40 schreef Zorro het volgende:
Zo dat was oorgasme
Dan is het nu tijd om naar mijn bed te gaan.
Welterusten allen en ik heb het sterke vermoeden dat ik jullie morgen weer spreek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |