Als ze dertig kilo zou afvallen zou ze nog steeds knap zijnquote:Op woensdag 27 december 2023 23:44 schreef MTheBassman het volgende:
Ann Wilson was ook echt zó bloedmooi toen ze jong was. Heb er nog steeds een crush op
Ik vind deze week en dit topic altijd wel een warm nest waar je serieus genomen wordt met je problemen. Je bent niet de enige zeg maarquote:Op woensdag 27 december 2023 23:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja het gaat beter. Laten we het daar op houden
Ja ik had het inmiddels begrepen.quote:Op woensdag 27 december 2023 23:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Iets met een festivalletje naast de Gazastrook etc
quote:
Tor morgenquote:
kjeld, je kamer is een vuilnisbjelt.quote:
Voor mij het overlijden van mijn moeder aan het begin van het jaar. En toen mijn oma in april naar een verzorgingstehuis moest, kwam alles nog eens extra boven. Ik weet nog dat ik bezig was met het inruimen van haar kamer en dacht: "Ik hoop niet dat ik hier weer over 2,5 week sta om alles weer op te ruimen, net als bij mijn moeder".quote:Op woensdag 27 december 2023 23:37 schreef PippenScottie het volgende:
Nu mijn beste whiskyglas kapot is word ik een beetje melancholisch en vraag
Wat was jullie dieptepunt van dit jaar?
Sowieso elk jaar weer een warm bad hierquote:Op woensdag 27 december 2023 23:45 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik vind deze week en dit topic altijd wel een warm nest waar je serieus genomen wordt met je problemen. Je bent niet de enige zeg maar
Naja, je hebt al veel reset, dus dat zit al goed!quote:Op woensdag 27 december 2023 23:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
gaat eventjes duren denk ik. Maar ik heb alles gedaan wat ik kon denk ik, behalve pc helemaal resetten maar dat is zoveel werk.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 27 december 2023 23:46 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Tor morgenGa ook maar offline. Nog even de a Gogo kijken van vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |