Proost!quote:Op woensdag 27 december 2023 22:49 schreef PzKpfw het volgende:
De eerste Warsteiner is inmiddels open
Geniet ervan!quote:Op woensdag 27 december 2023 22:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Lekker hoor! Dat is altijd een goed biertje
Ik heb - net als vorig jaar - 4 bijna dezelfde bieren gekocht om tussen kerst en oud & nieuw op te drinken.
Dit keer is het de Sleigh Puft serie geworden.
Jaa Tattoo You was fijn. Start Me Up ook genot uiteraardquote:Op woensdag 27 december 2023 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was het laatste goede nummer van de Stones tot... zeg, Sweet Sounds of Heaven ofzo
Noors?quote:Op woensdag 27 december 2023 22:46 schreef alopio het volgende:
Ik zit nu aan een bier van Lervig. De Paragon 2022
21 jaar (maart 22) hè? Hij woont al bijna 2 jaar niet meer thuis. Hij woont bij zijn vriendin in het huis van haar moeder en stiefvader. Ze zijn nu wel op zoek naar een eigen woning, maar dat valt niet mee.quote:
Hier gaat iets mis.quote:
Ik had een aantal bieren naar het huis van mijn ouders laten bezorgen met de intentie om die nu te drinken.quote:Op woensdag 27 december 2023 22:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Lekker hoor! Dat is altijd een goed biertje
Ik heb - net als vorig jaar - 4 bijna dezelfde bieren gekocht om tussen kerst en oud & nieuw op te drinken.
Dit keer is het de Sleigh Puft serie geworden.
quote:Op woensdag 27 december 2023 22:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Robert M. en Children
matige combi
Little T&Aquote:Op woensdag 27 december 2023 22:49 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Jaa Tattoo You was fijn. Start Me Up ook genot uiteraard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |