Laatste twee sets waren wel gewoon goed van Campbellquote:Op woensdag 27 december 2023 21:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Littler: 97.19 avg
Campbell 91.29 avg
quote:Op woensdag 27 december 2023 21:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
In dit interview zei ie toch van 'dan wil ik z'n kop eraf trekken' toch?
Kebab.quote:
Zou de kebabzaak LIttler "bossman" noemenquote:Op woensdag 27 december 2023 21:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De kebabzaken rond Ally Pally staan klaar
Mooi. Ik ben er.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:11 schreef fetX het volgende:
Nu genieten van HET NEDERLANDSE ONDERONSJE
Stukje kringverjaardagquote:Op woensdag 27 december 2023 21:11 schreef fetX het volgende:
Nu genieten van HET NEDERLANDSE ONDERONSJE
Leverworst in de aanslag?quote:
Vind het best wel indrukwekkendquote:
Weetjewattis je mag gewoon niet komen klaar.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als je mag kiezen tussen van Gerwen en Veenstra op je feestje
Hoe zouden jullie Michael uitleggen dat hij niet uitgenodigd is?
“Met alle respect maar je wil gewoon een beetje fatsoenlijke gasten hebben en het zegt dan allemaal weinig maar weet je wat het is hoe graag je ook wil komen je bent gewoon niet welkom klaar”quote:Op woensdag 27 december 2023 21:15 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Weetjewattis je mag gewoon niet komen klaar.
0-5 nederlaagquote:Op woensdag 27 december 2023 21:16 schreef Szura het volgende:
Altijd leuk die kutteksten van MvG als ie dan op z’n flikker krijgt
Je moet echt oppassen met kunstmatige intelligentiequote:Op woensdag 27 december 2023 21:16 schreef PowerLoungen het volgende:
Uit te hand gelopen experiment om een mens te klonen.
"intelligentie" is hier inderdaad niet van toepassingquote:Op woensdag 27 december 2023 21:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je moet echt oppassen met kunstmatige intelligentie
''intelligentie''quote:Op woensdag 27 december 2023 21:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je moet echt oppassen met kunstmatige intelligentie
Moet jij weten.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:18 schreef The_Undertone het volgende:
Door de algemene teneur in dit topique kom ik in de verleiding om voor MVG te supporteren
Dat lijkt me ookquote:Op woensdag 27 december 2023 21:19 schreef DeLuna het volgende:
Hoe graag ik ook anders zou willen, MvG gaat hier natuurlijk gewoon winnen
Sowieso een goed idee om MVG te supporteren!quote:Op woensdag 27 december 2023 21:18 schreef The_Undertone het volgende:
Door de algemene teneur in dit topique kom ik in de verleiding om voor MVG te supporteren
quote:Op woensdag 27 december 2023 21:18 schreef The_Undertone het volgende:
En dan lalalala in de kroeg zingen alsof er niks aan de hand is met het lijk van Greebe.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:18 schreef Zipportal het volgende:
Klompvoet heeft last van jicht. Voor de zekerheid poten eraf hoalen. Vandaag besteld morgen in huus. @:powerloungen
Precies.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:18 schreef The_Undertone het volgende:
Niks van. Gewoon zo vroeg mogelijk.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:20 schreef fetX het volgende:
MvG in de finale af zien gaan is toch het lekkerste wat er is.
Is het voor de haters niet leuker als MVG er eerder uitvliegt.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:20 schreef fetX het volgende:
MvG in de finale af zien gaan is toch het lekkerste wat er is.
Dat dacht Ajax ook.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:19 schreef DeLuna het volgende:
Hoe graag ik ook anders zou willen, MvG gaat hier natuurlijk gewoon winnen
Op wie moeten ze dan haten?quote:Op woensdag 27 december 2023 21:21 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Is het voor de haters niet leuker als MVG er eerder uitvliegt.
Ik haat hem niet. Vind het vooral een arrogante kwal.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:21 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Is het voor de haters niet leuker als MVG er eerder uitvliegt.
quote:Op woensdag 27 december 2023 21:18 schreef Bezsen het volgende:
[..]
"intelligentie" is hier inderdaad niet van toepassing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |