quote:Op woensdag 27 december 2023 21:18 schreef The_Undertone het volgende:
Door de algemene teneur in dit topique kom ik in de verleiding om voor MVG te supporteren
En dan lalalala in de kroeg zingen alsof er niks aan de hand is met het lijk van Greebe.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:18 schreef Zipportal het volgende:
Klompvoet heeft last van jicht. Voor de zekerheid poten eraf hoalen. Vandaag besteld morgen in huus. @:powerloungen
Precies.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:18 schreef The_Undertone het volgende:
Door de algemene teneur in dit topique kom ik in de verleiding om voor MVG te supporteren
Niks van. Gewoon zo vroeg mogelijk.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:20 schreef fetX het volgende:
MvG in de finale af zien gaan is toch het lekkerste wat er is.
Is het voor de haters niet leuker als MVG er eerder uitvliegt.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:20 schreef fetX het volgende:
MvG in de finale af zien gaan is toch het lekkerste wat er is.
Dat dacht Ajax ook.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:19 schreef DeLuna het volgende:
Hoe graag ik ook anders zou willen, MvG gaat hier natuurlijk gewoon winnen
Op wie moeten ze dan haten?quote:Op woensdag 27 december 2023 21:21 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Is het voor de haters niet leuker als MVG er eerder uitvliegt.
Ik haat hem niet. Vind het vooral een arrogante kwal.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:21 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Is het voor de haters niet leuker als MVG er eerder uitvliegt.
quote:Op woensdag 27 december 2023 21:18 schreef Bezsen het volgende:
[..]
"intelligentie" is hier inderdaad niet van toepassing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |