Oceaan ook niet goed?quote:
Zonnestralen?quote:Op woensdag 27 december 2023 20:39 schreef Dagoduck het volgende:
Nou, het regent hier ook gewoon weer hoor.
Denk dat ik volgend jaar gewoon nog een tweede stemlijst moet gaan maken met alleen Supertramp en Pink Floyd, zakt allemaal lijkt hetquote:Op woensdag 27 december 2023 20:39 schreef Hamlapjes het volgende:
Heeft nog niet eerder zo laag gestaan trouwens, die PF van net
Je hebt t er maar druk mee, meidquote:
Ja dat inderdaad!quote:Op woensdag 27 december 2023 20:40 schreef PzKpfw het volgende:
Deze man heeft zo'n mooie stem maar zo weinig goede nummers.
Er werd al een natte week voorspeldquote:Op woensdag 27 december 2023 20:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Je hebt t er maar druk mee, meid
Vorig jaar hadden we een zonurenrecord, dit jaar een neerslagrecord.quote:
Niks wat zij maken is goedquote:
Fans van Coldplay luisteren soms ook weleens naar andere muziek hoorquote:Op woensdag 27 december 2023 20:40 schreef PippenScottie het volgende:
Er staat iemand met een coldplay shirt in het cafe dit liedje heel enthousiast mee te zingen. Dit fascineert mij
Waarom fascineert dat jou?quote:Op woensdag 27 december 2023 20:40 schreef PippenScottie het volgende:
Er staat iemand met een coldplay shirt in het cafe dit liedje heel enthousiast mee te zingen. Dit fascineert mij
quote:Op woensdag 27 december 2023 20:41 schreef ok01 het volgende:
[..]
Er werd al een natte week voorspeld
Ja het is volgens mij ook nooit als single uitgebracht. Toch wel bijzonder dat het dan alsnog in deze lijst staatquote:Op woensdag 27 december 2023 20:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Op het album is het gewoon een intro voor de rest.
Interestingquote:Op woensdag 27 december 2023 20:41 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Fans van Coldplay luisteren soms ook weleens naar andere muziek hoor
Dat nooit.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:40 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dan serieus liever nog Hé Joh Jip
Ik dacht dat we afgesproken hadden allemaal naakt te luisteren en te posten? Dus dat valt wel meequote:Op woensdag 27 december 2023 20:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Je hebt t er maar druk mee, meid
Die is prachtig inderdaad.quote:
Gladys Knight en de Pippies?quote:
Met redenquote:Op woensdag 27 december 2023 20:42 schreef Dagoduck het volgende:
Ik mis Cruel Man van Intwine in de lijst trouwens. Ook zo'n nummer dat iedereen alweer is vergeten.
Ik zet hem af en toe nog wel eens op.quote:
Maar ook wel een paar hele goede nummersquote:Op woensdag 27 december 2023 20:43 schreef ok01 het volgende:
Het is af en toe wel echt overleven dit uur
Ik ben al begonnenquote:Op woensdag 27 december 2023 20:43 schreef Dagoduck het volgende:
Ik overweeg geen drank te drinken vanavond.
Kijk vooral uit naar de laatste twee nummersquote:Op woensdag 27 december 2023 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar ook wel een paar hele goede nummers
Die kwam wel opeens in de Kink 1500 nieuw binnen. Maar dat zal geen voorbode zijn voor deze lijstquote:Op woensdag 27 december 2023 20:42 schreef Dagoduck het volgende:
Ik mis Cruel Man van Intwine in de lijst trouwens. Ook zo'n nummer dat iedereen alweer is vergeten.
Alles langer dan 3 minuten kost de Tiktokgeneratie te veel moeite om de aandacht bij te houdenquote:Op woensdag 27 december 2023 20:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat ik volgend jaar gewoon nog een tweede stemlijst moet gaan maken met alleen Supertramp en Pink Floyd, zakt allemaal lijkt het
Ik ken dit wel, maar tis gewoon..quote:Op woensdag 27 december 2023 20:44 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Een zeldzaam moment dat Mexi een nummer niet kent
Same, gisteren alweer aardig wezen innemen en met Kerstavond ook al.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:43 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op woensdag 27 december 2023 20:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zet hem af en toe nog wel eens op.
Mensen met een automaat zijn lui.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:44 schreef PzKpfw het volgende:
Mensen met een automaat: Ik rij automatisch
Ik doe met je mee. Gisterenavond samen met een ander 1 fles jachtbitter en zo'n vies zoet salted caramel-fles van de Lidl op. Ik heb eigenlijk helemaal geen zin in alcohol.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:43 schreef Dagoduck het volgende:
Idem dito.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:44 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Same, gisteren alweer aardig wezen innemen en met Kerstavond ook al.
Uitvinder van de penicilline én van James Bond. en dan kan ie ook nog zingenquote:
Sterkte, ik hoop dat je het inmiddels een plekje hebt kunnen geven.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:44 schreef Dagoduck het volgende:
Live gezien vorig jaar. Publiek (heul veul kinderen) ging helemaal los.
Tot hier klopte hetquote:Op woensdag 27 december 2023 20:45 schreef tufkac het volgende:
[..]
Uitvinder van de penicilline én van James Bond
Je drinkt gewoon de verkeerde troep. Alcohol is het probleem nietquote:Op woensdag 27 december 2023 20:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik doe met je mee. Gisterenavond samen met een ander 1 fles jachtbitter en zo'n vies zoet salted caramel-fles van de Lidl op. Ik heb eigenlijk helemaal geen zin in alcohol.
Terwijl het bij zulke platen pas na een minuut of 3 begint met op te warmenquote:Op woensdag 27 december 2023 20:44 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Alles langer dan 3 minuten kost de Tiktokgeneratie te veel moeite om de aandacht bij te houden
Heel erg bedankt.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:45 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Sterkte, ik hoop dat je het inmiddels een plekje hebt kunnen geven.
Ah dat is wel wat triestquote:Op woensdag 27 december 2023 20:46 schreef Dagoduck het volgende:
Hij speelde zijn nummer 'Amsterdam' twee keer toen ik hem zag.
Ja, dat klopt wel. Normaal drink ik geen sterke drank.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:46 schreef tufkac het volgende:
[..]
Je drinkt gewoon de verkeerde troep. Alcohol is het probleem niet
Ja, die leren het dus (nog?) niet op de juiste waarde te schattenquote:Op woensdag 27 december 2023 20:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terwijl het bij zulke platen pas na een minuut of 3 begint met op te warmen
Hipster muziekquote:Op woensdag 27 december 2023 20:47 schreef DecoAoreste het volgende:
Wel opvallend hoe vaak en hoe hoog Arctic Monkeys erin staan tegenwoordig, voor mijn gevoel zijn die redelijk alternatief.
Niet dat ik klaag.
Ook hun beste natuurlijkquote:Op woensdag 27 december 2023 20:46 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dat AM album is vies populair op Spotify trouwens
Ze zijn te mainstream voor de Snob lijstquote:
Die mag dan wel wisselen voor Snap Out Of Itquote:Op woensdag 27 december 2023 20:48 schreef Hamlapjes het volgende:
Van AM mag R U Mine ook wel in de lijst
Dat is Favourite Worst Nightmare met de grootste stijger van dit jaarquote:
Die luister ik nooit meer maar ik kan hem wel helemaal meezingen.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:48 schreef Hamlapjes het volgende:
Van AM mag R U Mine ook wel in de lijst
Dat album is echt teveel van hetzelfdequote:Op woensdag 27 december 2023 20:49 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dat is Favourite Worst Nightmare met de grootste stijger van dit jaar
Lijkt mij een zeer acceptabele wisselquote:Op woensdag 27 december 2023 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die mag dan wel wisselen voor Snap Out Of It
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |