Jammer, als ik pizza bestel is het bijna altijd een Hawaii.quote:
Ja LP4 was dus wel een leuke poging, maar de rest tsjaquote:Op woensdag 27 december 2023 20:12 schreef tufkac het volgende:
[..]
Eerste album was gewoon best een goed album. Daarna werd het vooral dezelfde thee, gezet met hetzelfde zakje. Werd er niet beter op.
Moeten hunnie weten.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ze hebben zelf een hekel aan dit nummer
Typisch, bij n goed nrquote:Op woensdag 27 december 2023 20:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Viva la Vida is ook de plaat waarmee ik ze echt heb leren kennen, dus enigszins biased, maar wel eens, jaquote:Op woensdag 27 december 2023 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Viva la Vida is gewoon een prima plaat, na Parachutes hun beste. Dat album met Arabesque is ook prima, maar het is meer en meer zoeken
Het was een grapje. Je had erbij moeten zijn. Dan was het nog niet hilarisch, maar dan snapte je het welquote:Op woensdag 27 december 2023 20:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De pizza die jij opnoemde!
Altijd geweten dat die jongens van Coldplay een hekel hadden aan goede nummmersquote:Op woensdag 27 december 2023 20:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik blijf het geniaal vinden dat ze ter plekke bedachten om een koffie mok en een thee kopje te gebruiken voor het slagwerk.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:03 schreef LTVDK het volgende:
Hoezo staat straks trouwens die jankerige cover van I Follow Rivers er in en niet het origineel van Lykke Li
Je zwijmelt, Scottie!quote:Op woensdag 27 december 2023 20:09 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Emmely is zoet en hartig en umami en allea behalve zuur
Jij had toch een hartige taart op?quote:Op woensdag 27 december 2023 20:09 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Emmely is zoet en hartig en umami en allea behalve zuur
Dan nog vind ik het een enorme zeikplaatquote:Op woensdag 27 december 2023 20:14 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik blijf het geniaal vinden dat ze ter plekke bedachten om een koffie mok en een thee kopje te gebruiken voor het slagwerk.![]()
Des te minder houden we over voor de topquote:Op woensdag 27 december 2023 20:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tamelijk veel Coldplay.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |