180quote:Op woensdag 27 december 2023 20:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik skip wel de reclames straks bij darts, dus geen spoilers over mvg bvd
Ja, daar hoort het nieuws niet bij, dan luister ik gewoon even een ander nummertje tussendoor.quote:
Is dat niet het origineel?quote:Op woensdag 27 december 2023 20:03 schreef Isorden het volgende:
[..]
Hebben Timon en Pumba nog gecovered.
Gewoon zo'n Skyradio opvulplaatquote:Op woensdag 27 december 2023 20:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
T openingsnummer van Coldplay zegt me niks. En als ie gedraaid wordt wsl nog steeds niet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
ja hij was even in de warquote:
*insert Pippen.gif*quote:Op woensdag 27 december 2023 20:04 schreef PippenScottie het volgende:
Is er iemand die dit geen goed nummer vindt?
Plaatjes met backing vocals die "WHOHOO" zingen zijn allemaal, zonder uitzondering kutplaten.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:04 schreef PippenScottie het volgende:
Tot ongeveer 2005 maakten ze nog wel prima nummers.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:04 schreef Hamlapjes het volgende:
Van de platte commerciële zooi die Coldplay heeft gemaakt, gaat deze nog wel soort van
quote:Op woensdag 27 december 2023 20:04 schreef PippenScottie het volgende:
Is dit dat quiz-fragment met Pippen?quote:
Ja.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:06 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Is dit dat quiz-fragment met Pippen?
🙋♂️quote:Op woensdag 27 december 2023 20:04 schreef PippenScottie het volgende:
Het Viva la Vida-album kan er ook nog prima mee door, daarna is het wel zoeken naar fatsoenlijke nummers. Af en toe wel wat lekkers, Arabesque vind ik ook wel goed bijvoorbeeldquote:Op woensdag 27 december 2023 20:05 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Tot ongeveer 2005 maakten ze nog wel prima nummers.
Oh dan moet ik dat nog even terugkijken binnenkort.quote:
hier had ook suzan en freek kunnen staanquote:
Dat rijmtquote:Op woensdag 27 december 2023 20:07 schreef PippenScottie het volgende:
De hartige taart was het wachten waard
Ja, Emmely is geweldigquote:Op woensdag 27 december 2023 20:07 schreef PippenScottie het volgende:
De hartige taart was het wachten waard
Is dat met Ed de broer van Peter Cetera?quote:
diequote:Op woensdag 27 december 2023 20:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
1144 Higher Power Coldplay![]()
1143 If You Leave Me Now Chicago![]()
1142 Trouble Coldplay![]()
![]()
![]()
![]()
1141 Goodbye Stranger (Albumversie) Supertramp![]()
1140 It's A Long Way There (Albumversie) Little River Band![]()
1139 You'll Never Walk Alone Lee Towers![]()
1138 One Of These Days Pink Floyd![]()
1137 Liverpool Rain Racoon![]()
1136 Automatisch Flemming![]()
1135 Why'd You Only Call Me When You're High? Arctic Monkeys![]()
1134 I Follow Rivers Triggerfinger![]()
1133 Midnight Train To Georgia Gladys Knight & The Pips![]()
1132 Stand By Me Ben E. King
Viva la Vida is gewoon een prima plaat, na Parachutes hun beste. Dat album met Arabesque is ook prima, maar het is meer en meer zoekenquote:Op woensdag 27 december 2023 20:07 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Het Viva la Vida-album kan er ook nog prima mee door, daarna is het wel zoeken naar fatsoenlijke nummers. Af en toe wel wat lekkers, Arabesque vind ik ook wel goed bijvoorbeeld
Ik heb best wel een hekel aan Coldplayquote:Op woensdag 27 december 2023 20:09 schreef tufkac het volgende:
[..]
diebij Coldplay is nergens voor nodig, Bos. Da's denk ik de beste versie van het liedje van Coldplay
Ik denk dat er wel een stukje Stasse in Emmely zitquote:Op woensdag 27 december 2023 20:09 schreef PzKpfw het volgende:
Jammer dat we nooit meer Stefan Stasse krijgen bij de T2K
Hawaii mag ik hopen?quote:
Ja die begint tegenwoordig over z'n leven: HOE LANG NOG?quote:Op woensdag 27 december 2023 20:09 schreef PzKpfw het volgende:
Jammer dat we nooit meer Stefan Stasse krijgen bij de T2K
quote:
Wat mij betreft nemen ze nu al de midnight train naar bedquote:Op woensdag 27 december 2023 20:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vind wel dat de pippies moeten dansen op gladys knight
quote:Op woensdag 27 december 2023 20:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
dat is die met kappertjes toch?
Everyday Life vind ik juist hun minste album.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Viva la Vida is gewoon een prima plaat, na Parachutes hun beste. Dat album met Arabesque is ook prima, maar het is meer en meer zoeken
Dat wil Stasse zelf ook welquote:Op woensdag 27 december 2023 20:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel een stukje Stasse in Emmely zit
quote:Op woensdag 27 december 2023 20:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja die begint tegenwoordig over z'n leven: HOE LANG NOG?
quote:Op woensdag 27 december 2023 20:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
dat is die met kappertjes toch?
Ja, zit ik goed?quote:
Eens.quote:
Eerste album was gewoon best een goed album. Daarna werd het vooral dezelfde thee, gezet met hetzelfde zakje. Werd er niet beter op.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb best wel een hekel aan Coldplay![]()
Alleen deze en Yellow kan ik enigszins aan horen
Jammer, als ik pizza bestel is het bijna altijd een Hawaii.quote:
Ja LP4 was dus wel een leuke poging, maar de rest tsjaquote:Op woensdag 27 december 2023 20:12 schreef tufkac het volgende:
[..]
Eerste album was gewoon best een goed album. Daarna werd het vooral dezelfde thee, gezet met hetzelfde zakje. Werd er niet beter op.
Moeten hunnie weten.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ze hebben zelf een hekel aan dit nummer
Typisch, bij n goed nrquote:Op woensdag 27 december 2023 20:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Viva la Vida is ook de plaat waarmee ik ze echt heb leren kennen, dus enigszins biased, maar wel eens, jaquote:Op woensdag 27 december 2023 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Viva la Vida is gewoon een prima plaat, na Parachutes hun beste. Dat album met Arabesque is ook prima, maar het is meer en meer zoeken
Het was een grapje. Je had erbij moeten zijn. Dan was het nog niet hilarisch, maar dan snapte je het welquote:Op woensdag 27 december 2023 20:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De pizza die jij opnoemde!
Altijd geweten dat die jongens van Coldplay een hekel hadden aan goede nummmersquote:Op woensdag 27 december 2023 20:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik blijf het geniaal vinden dat ze ter plekke bedachten om een koffie mok en een thee kopje te gebruiken voor het slagwerk.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:03 schreef LTVDK het volgende:
Hoezo staat straks trouwens die jankerige cover van I Follow Rivers er in en niet het origineel van Lykke Li
Je zwijmelt, Scottie!quote:Op woensdag 27 december 2023 20:09 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Emmely is zoet en hartig en umami en allea behalve zuur
Jij had toch een hartige taart op?quote:Op woensdag 27 december 2023 20:09 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Emmely is zoet en hartig en umami en allea behalve zuur
Dan nog vind ik het een enorme zeikplaatquote:Op woensdag 27 december 2023 20:14 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik blijf het geniaal vinden dat ze ter plekke bedachten om een koffie mok en een thee kopje te gebruiken voor het slagwerk.![]()
Des te minder houden we over voor de topquote:Op woensdag 27 december 2023 20:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tamelijk veel Coldplay.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |