Uhhh ... Arctic Monkeys, Triggerfinger. Meer smaken heb ik niet voor je dit uur.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:22 schreef Dagoduck het volgende:
Komen er nog gitaren binnenkort of ehh...
Nog even wachten op de gitaarsoloquote:Op woensdag 27 december 2023 20:22 schreef Isorden het volgende:
[..]
Moet er al een dweilploeg langskomen?
Lee maakt soepies.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij zei rocken, niet wokken
Je hoopt toch dat Feyenoord NOOIT MEER kampioen wordt als je de stijging van de zingende kraanmachinist zietquote:
Ik weet dat Lee een Aziatisch klinkende naam is maar ik weet wel zeker dat ie niet kan wokken.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij zei rocken, niet wokken
Picsquote:
AM will do. Helaas niet eentje van hun debuutplaat.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:23 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Uhhh ... Arctic Monkeys, Triggerfinger. Meer smaken heb ik niet voor je dit uur.
Ik heb.. pizza besteldquote:Op woensdag 27 december 2023 20:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik ben tussendoor nog wel even naar de winkel gewandeld en heb eten gekookt. Maar dat is het dan ook wel.
Ik zei het bij de KKD al. Dune, HHB, Paul Elstak...quote:Op woensdag 27 december 2023 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je hoopt toch dat Feyenoord NOOIT MEER kampioen wordt als je de stijging van de zingende kraanmachinist ziet
Hihahoquote:
Dune is ook verbonden aan Feyenoord ja?quote:Op woensdag 27 december 2023 20:25 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik zei het bij de KKD al. Dune, HHB, Paul Elstak...
Lekker! Hadden wij gisteren al gedaan, dus moest wel even een keer weer zelf wat maken.quote:
Jawel.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dune is ook verbonden aan Feyenoord ja?
Ik neig naar mute.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Gouden microfoon zo niet zo heel veel zin in
Gelukkig duurt dit nummer eeuwigquote:Op woensdag 27 december 2023 20:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Gouden microfoon zo niet zo heel veel zin in
Ughquote:
Ja het is een lange wegquote:Op woensdag 27 december 2023 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig duurt dit nummer eeuwig
Bumpy Ridequote:Op woensdag 27 december 2023 20:27 schreef DecoAoreste het volgende:
Het is een lange weg naar Bohemian Rhapsody!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |