Ik heb alleen maar broersquote:
Het is je vergeven.quote:
Ik vind pepermuntjes wel een vreemde vertaling van tea and oranges, maar verder wel eens, jaquote:Op woensdag 27 december 2023 19:18 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vind deze tekst wel magisch. Goede vertaling van het origineel ook
Ik krijg echt jeuk van Diggy, sorryquote:Op woensdag 27 december 2023 19:16 schreef tufkac het volgende:
[..]
Ik kan deggydix best wel hebben, zo voor 3x tijdens de top 2000.
Er is ergere muziek
Wir schaffen das.quote:Op woensdag 27 december 2023 19:18 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Eens kijken wat hier de pot schaft
Eet smakelijk.quote:
Wel omgeven door een hoop meuk.quote:Op woensdag 27 december 2023 19:19 schreef DecoAoreste het volgende:
Gelukkig dit uur tweemaal Keane dus genoeg tofs
Ik las heilige taart.quote:
En deze ook wel aan de toffe kant, tof?quote:Op woensdag 27 december 2023 19:19 schreef DecoAoreste het volgende:
Gelukkig dit uur tweemaal Keane dus genoeg tofs
Klopt helemaal.quote:Op woensdag 27 december 2023 19:19 schreef DecoAoreste het volgende:
Goed geschreven maar toch vind ik het eigenlijk een beetje een zeurplaat. Het origineel ook trouwens.
Vertalen is verraden, hequote:Op woensdag 27 december 2023 19:19 schreef tufkac het volgende:
[..]
Ik vind pepermuntjes wel een vreemde vertaling van tea and oranges, maar verder wel eens, ja
Mja er komt straks wel een minder blokje aan.quote:Op woensdag 27 december 2023 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel omgeven door een hoop meuk.
Eens. Ze draaien de lijst gewoon op willekeurige volgorde. De nummer 1 is vorige week al ergens langsgekomen.quote:Op woensdag 27 december 2023 19:18 schreef PzKpfw het volgende:
Zit net even naar de bovenste regionen van de lijst te kijken maar twee keer Queen in de Top 10 lijkt me ook weer iets teveel van het goede. Piano Man op 4 is natuurlijk ook absurd.
Nooit erin gestaan meen ikquote:Op woensdag 27 december 2023 19:20 schreef Isorden het volgende:
Staat Lavalamp genot er eigenlijk ook nog in?
Klopt.quote:Op woensdag 27 december 2023 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nooit erin gestaan meen ik
Nouja, over huurlingen uit Wales, maar ja, effectief welquote:
Ik moest even een kwartier nadenken, maar het klopt.quote:Op woensdag 27 december 2023 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Suzie Q de eerste die de Top 2000 uit kukelt @:Tussle266
Top 1000 jaquote:Op woensdag 27 december 2023 19:25 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik moest even een kwartier nadenken, maar het klopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |