Laatste Tango meegepiktquote:Op woensdag 27 december 2023 18:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ooit een keer 24 uur. Dat was wel mooi
Gelukkig nog nooit.quote:
quote:
Ik, in 1993, één dag, met school.quote:
Hij jou nietquote:
Marco Borsato ook?quote:
Hoe weet jij dat?quote:
quote:Op woensdag 27 december 2023 18:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is dus helemaal niet gespeeld door Henny maar door een of andere sessiemuzikant, omdat Henny te slecht was om deze fabelachtige drumpartij in te spelen
Zijn ook niet uit elkaar te houden, natuurlijk.quote:Op woensdag 27 december 2023 18:08 schreef PippenScottie het volgende:
Soms denk ik dat ik Hennie Huisman op tv zie, maar dan is het toch weer Def Rhymz
Een vriendin van me heeft catering gezorgd voor zijn housewarming een paar jaar geleden.quote:
Have a little faith in Mie, danquote:Op woensdag 27 december 2023 18:09 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga even naar de keuken wat eten maken.
Nee geen Mie, maar with lovequote:Op woensdag 27 december 2023 18:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Have a little faith in Mie, dan
Het was een vroegertje ja.quote:
Lekkerquote:
Dit is niet heel goed voor mijn ritmequote:Op woensdag 27 december 2023 18:12 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Zit je in de VS ofzo?
Vond ik vroeger ook. Maar ik maak het in kleinere stukken met een hamkaassaus. Dat vind ik wel erg lekker.quote:
Nee, Owner of a Lonely Heart komt later pasquote:
https://youtube.com/shorts/begsjmpeMAk?si=5QBjtW0BR_aRsklVquote:Op woensdag 27 december 2023 18:13 schreef PippenScottie het volgende:
Mevrouw Pippen had gezegd dat ze een hartige taart zou bakken. Maar ik zie nog geen taart.
Ik vind het ook echt niet lekker, maar you do you enzo!quote:Op woensdag 27 december 2023 18:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vond ik vroeger ook. Maar ik maak het in kleinere stukken met een hamkaassaus. Dat vind ik wel erg lekker.
Niet op FOK!quote:
Zeker! 👍🏼 Het is mijn lievelings groente nu. (Op deze manier bereid)quote:Op woensdag 27 december 2023 18:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt niet lekker, maar you do you enzo!
Of je het nou wel of niet er neerzet mensen worden toch wel ziedend.quote:Op woensdag 27 december 2023 18:16 schreef matthijst het volgende:
Lekker dit!
En wat een wokeys bij de NPO:
Kanye West & Jay-Z - ..In Paris
Niggas mag niet meer?
Dat is altijd slang geweestquote:Op woensdag 27 december 2023 18:16 schreef matthijst het volgende:
Lekker dit!
En wat een wokeys bij de NPO:
Kanye West & Jay-Z - ..In Paris
Niggas mag niet meer?
Ik vind er weinig aan.quote:Op woensdag 27 december 2023 18:15 schreef alpeko het volgende:
Kiwanuka godDeze en Cold Little Heart zijn top 100 waardig
Nou en?quote:Op woensdag 27 december 2023 18:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is altijd slang geweest
Gewoon met ham en plakken kaas. En dan nog wat geraspte kaas erop. Dan in de oven om de kaas te laten smeltenquote:Op woensdag 27 december 2023 18:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vond ik vroeger ook. Maar ik maak het in kleinere stukken met een hamkaassaus. Dat vind ik wel erg lekker.
Rode kool (zelf bereid)quote:Op woensdag 27 december 2023 18:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zeker! 👍🏼 Het is mijn lievelings groente nu. (Op deze manier bereid)
Sex?quote:Op woensdag 27 december 2023 18:20 schreef PippenScottie het volgende:
Ik raak hier wel heel erg van in een stemming hoor
Ik had aan één seconde luisteren wel genoeg om te bepalen dat het een saai nummer was.quote:Op woensdag 27 december 2023 18:15 schreef PippenScottie het volgende:
Er zijn mensen die dit niet kennen, tien seconden luisteren en dan zeggen dat ze het niets vinden![]()
![]()
Daar ben ik het mee eens, ik vind het heel krom dat 'zij' het dan wel 'mogen' zeggenquote:Op woensdag 27 december 2023 18:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou en?
Het gaat er (vind ik dan) om hoe het nummer heet. En dat zet je er neer. Wat het ook is.
En als je vindt dat dat niet kan moet je het helemaal weglaten want zingen (nou ja...) doen ze die tekst toch wel.
Van die bon van Hoffman?quote:Op woensdag 27 december 2023 18:21 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zullen we eerst een keer uit eten gaan?
Sweet caroline is leuk pp 1726quote:Op woensdag 27 december 2023 18:23 schreef PzKpfw het volgende:
Ik had niet in de gaten dat deze man zoveel noteringen heeft in de lijst. Met als absolute banger natuurlijk Sweet Caroline![]()
Was die niet n jaar geldigquote:Op woensdag 27 december 2023 18:25 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
@:gale_boetticher heeft hem nog.
Geef maar een gil als je je goed genoeg voelt om hem te innen
September Morn wel een goede derde, en Morningside is ook mooiquote:Op woensdag 27 december 2023 18:26 schreef tufkac het volgende:
Love on the Rocks en I am I said zijn wel absolute toppers van Neil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |