Vond ik vroeger ook. Maar ik maak het in kleinere stukken met een hamkaassaus. Dat vind ik wel erg lekker.quote:
Nee, Owner of a Lonely Heart komt later pasquote:
https://youtube.com/shorts/begsjmpeMAk?si=5QBjtW0BR_aRsklVquote:Op woensdag 27 december 2023 18:13 schreef PippenScottie het volgende:
Mevrouw Pippen had gezegd dat ze een hartige taart zou bakken. Maar ik zie nog geen taart.
Ik vind het ook echt niet lekker, maar you do you enzo!quote:Op woensdag 27 december 2023 18:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vond ik vroeger ook. Maar ik maak het in kleinere stukken met een hamkaassaus. Dat vind ik wel erg lekker.
Niet op FOK!quote:
Zeker! 👍🏼 Het is mijn lievelings groente nu. (Op deze manier bereid)quote:Op woensdag 27 december 2023 18:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt niet lekker, maar you do you enzo!
Of je het nou wel of niet er neerzet mensen worden toch wel ziedend.quote:Op woensdag 27 december 2023 18:16 schreef matthijst het volgende:
Lekker dit!
En wat een wokeys bij de NPO:
Kanye West & Jay-Z - ..In Paris
Niggas mag niet meer?
Dat is altijd slang geweestquote:Op woensdag 27 december 2023 18:16 schreef matthijst het volgende:
Lekker dit!
En wat een wokeys bij de NPO:
Kanye West & Jay-Z - ..In Paris
Niggas mag niet meer?
Ik vind er weinig aan.quote:Op woensdag 27 december 2023 18:15 schreef alpeko het volgende:
Kiwanuka godDeze en Cold Little Heart zijn top 100 waardig
Nou en?quote:Op woensdag 27 december 2023 18:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is altijd slang geweest
Gewoon met ham en plakken kaas. En dan nog wat geraspte kaas erop. Dan in de oven om de kaas te laten smeltenquote:Op woensdag 27 december 2023 18:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vond ik vroeger ook. Maar ik maak het in kleinere stukken met een hamkaassaus. Dat vind ik wel erg lekker.
Rode kool (zelf bereid)quote:Op woensdag 27 december 2023 18:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zeker! 👍🏼 Het is mijn lievelings groente nu. (Op deze manier bereid)
Sex?quote:Op woensdag 27 december 2023 18:20 schreef PippenScottie het volgende:
Ik raak hier wel heel erg van in een stemming hoor
Ik had aan één seconde luisteren wel genoeg om te bepalen dat het een saai nummer was.quote:Op woensdag 27 december 2023 18:15 schreef PippenScottie het volgende:
Er zijn mensen die dit niet kennen, tien seconden luisteren en dan zeggen dat ze het niets vinden![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |