Welke betekenis ontcijfer jij in deze variant? Komt van een freemasonry website vandaan.quote:Op zondag 17 maart 2024 19:00 schreef Ali_boo het volgende:
Ook de OF eigenaar draagt zijn steentje bij
[ x ]
https://www.sefaria.org/Sanhedrin.57a?lang=enquote:Op zondag 17 maart 2024 18:58 schreef Ali_boo het volgende:
The red heifer is here![]()
[ x ]
De messiah zal snel zijn opwachting maken
Wat heeft dit met de Israel lobby te makenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 15:42 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
Welke betekenis ontcijfer jij in deze variant? Komt van een freemasonry website vandaan.
[ afbeelding ]
Geen complottheorie, wel een reguliere complotquote:Op dinsdag 19 maart 2024 15:52 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
https://www.sefaria.org/Sanhedrin.57a?lang=en
is volgens mij een complottheorie.
Ik wilde het jou vragen en wist wel dat je in deze kamer zat.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:00 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Wat heeft dit met de Israel lobby te maken
[..]
Geen complottheorie, wel een reguliere complot
Ik ben geen expert in de kabalah, sorryquote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:09 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
Ik wilde het jou vragen en wist wel dat je in deze kamer zat.
Sowieso geen expert in Judaïsmequote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:27 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik ben geen expert in de kabalah, sorry
National Geographic had voor ze overgekocht werden een documentaire over wat in hypothese WO3 zou kunnen starten. De wil om de tempel te starten zou nummer 1 op deze lijst zijn.quote:Op zondag 17 maart 2024 18:58 schreef Ali_boo het volgende:
The red heifer is here![]()
[ x ]
De messiah zal snel zijn opwachting maken
TikTok ligt al heel lang onder vuur, en bij veel bedrijven en overheidsinstellingen mag je geen TikTok hebben op je werktelefoon.quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:24 schreef Ali_boo het volgende:
In het artikel van the times wordt China nauwelijks genoemd, maar gaat get voornamelijk over de groei van 'antisemitsme'
Zoals je ziet, is er maar een pro-Israëlische hashtag en de rest is pro Palestina
[ afbeelding ]
Het is geen kabballistisch wapen. INRI heeft een andere betekenis dan de bijbelse.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:27 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik ben geen expert in de kabalah, sorry
Paulus was dat wel en hij heeft alles laten varen om Christus te winnen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Sowieso geen expert in Judaïsme
Liefde voor God's volk de joden, Corrie ten Boom zei ook zoiets toen ze joden liet onderduiken.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:53 schreef Beathoven het volgende:
[..]
In mijn straat wonen trouwens Christenen die een Israelisch vlaggetje in de auto hebben. Vraag me af wat voor stroming die kunnen aanhangen. Iets in de geest van Jezus was joods, dus vlaggetje..
Ben het voor de verandering helemaal eens met een mainstream outletquote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:53 schreef Beathoven het volgende:
[..]
National Geographic had voor ze overgekocht werden een documentaire over wat in hypothese WO3 zou kunnen starten. De wil om de tempel te starten zou nummer 1 op deze lijst zijn.
Voor het jaar 1900 was er vrijwel niemand die dacht dat de joden god's gekozen volk waren. Er was juist een heel negatief sentiment. Dit veranderde allemaal met het uitbrengen van de Scofield bijbel, die meer in lijn was met de Zionistische interpretatie van de heilige geschriftenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:53 schreef Beathoven het volgende:
[..]
In mijn straat wonen trouwens Christenen die een Israelisch vlaggetje in de auto hebben. Vraag me af wat voor stroming die kunnen aanhangen. Iets in de geest van Jezus was joods, dus vlaggetje..
Nee, helaas. Ook gezocht, maar geen spoor. Ik heb de documentaire ergens tussen 2008 en 2011 gezien. Het was iets in de trant van wat Wo3 kon veroorzaken. De reden achter de klaagmuur, de wil om de tempel te bouwen en de rotskoepel stonden er centraal in. In die tijd lag het er allemaal wat rustiger voor dan nu en “in die tijd” was het ook helemaal niet zo’n verschrikkelijk controversiële docu. Legde alleen veel godsdienstwaanzin bloot.quote:Op donderdag 21 maart 2024 15:15 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ben het voor de verandering helemaal eens met een mainstream outlet
Heb je toevallig een link?
Je hebt me nu nieuwsgierig gemaakt
Ik had n.a.v. de docu al eens wat gepost ook in een verleden. Een reactie was toen dat het een prachtig idee zou zijn dat Joden, Christen en Moslims “samen” die tempel zouden herbouwen.quote:Voor het jaar 1900 was er vrijwel niemand die dacht dat de joden god's gekozen volk waren. Er was juist een heel negatief sentiment. Dit veranderde allemaal met het uitbrengen van de Scofield bijbel, die meer in lijn was met de Zionistische interpretatie van de heilige geschriften
Om een voorbeeld te nemen, een vers die heel vaak wordt gebruikt
Genesis 12:3: "'I will bless them that bless thee.' 'And curse him that curseth thee.'
Ben je voor het Joodse volk en de seculiere staat van Israël dan zal God je zegenen
Ben je tegen de staat van Israël dan zal God je persoonlijk vervloeken![]()
![]()
![]()
![]()
Het is door die verkeerde interpretatie van de teksten dat ze op een grote steun kunnen rekenen binnen de diverse christelijke stromingen.
Natuurlijk speelt er veel meer, maar dit is de beknopte versie![]()
Link: https://www.sott.net/arti(...)t-The-Scofield-Bible
Ik ben benieuwd wat je vindt van deze invalshoekquote:Op vrijdag 5 januari 2024 21:33 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dat laatste klopt niet, spanningen tussen Noord en Zuid Korea lopen juist op. Het boeit mij te weinig om erin te duiken, maar heb de afgelopen paar dagen berichten gezien op X, die erover berichten
Putin als boeman wil ik een groot succes noemen. Op Hitler na , weet de meest negatieve emoties uit mensen los te trekken
Blijft een bijzonder fenomeen om te mogen aanschouwen
Dat is een ROL die je krijgt toebedeeld, Amalek is iets dat kan worden opgeroepen, opgeroerd zodat je daarna zonder genade kan toeslaan. Dat, is in mijn ogen, wat Duitsland is overkomen ; en met hen, alle anderen die hetzelfde lot is getroffen.quote:In the Israel-Palestine conflict, some Israeli politicians and extremists have compared Palestinians to Amalek, stated that the Palestinians are the Amalekites.[85][86] or accuse Arabs of exhibiting "behavior" that is "typical" of Amalekites.[87] Yasser Arafat was called "the Amalek and Hitler of our generation" by 200 rabbis.
In post-biblical times, Jews associated contemporary enemies with Amalek or Haman and, occasionally, believed pre-emptive violence is acceptable against such enemies. Groups identified with Amalek include the Romans, Nazis, Stalinists, ISIS, and bellicose Iranian leaders such as Mahmoud Ahmadinejad.
Aanvullende op deze postquote:Op donderdag 4 april 2024 17:59 schreef Ali_boo het volgende:
Er is een nieuwe manier gevonden om critici de mond te snoeren. Claim simpelweg dat ze het bloedsprookje promoten, antisemitisme heeft zijn mening verloren dus proberen we het op deze manier![]()
[ x ]
Dit plaats Lindsey^^ om vervolgens geowned to worden door de community notes![]()
[ afbeelding ]
Later zijn die notes verwijdert, maar gelukkig hebben we voldoende copies waaruit blijkt dat die uit zijn nek lult. Zie de post hierboven
Amalek zijn de Palestijnenquote:Op woensdag 3 april 2024 13:10 schreef Buikbrein het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat je vindt van deze invalshoek
Er is zoveel gezegd over Hitler (en bij Poetin zal dat ook wel gebeuren), hierbij zomaar een greep uit wat woorden: Het ergste kwaad, de duivel, de boeman, de tiran, de dictator, de demagoog, moordenaar, verantwoordelijk voor massa-vernietiging, etc. (en ja, een beroerde kunstenaar prima)
Op de schaal van "ernstig" staat Hitler bovenaan, iedereen die ook maar tornt aan die "status" kan weerstand verwachten.. ik ga dat dus ook niet doen vandaag, integendeel!
Ik ga een stelling doen dat Hitler (en straks ook Poetin) nog erger was dan alles dat al over hem is gezegd, en dat is al aardig wat!
Hoe dan? Hoe kan Hitler nòg vreselijker zijn dan alles wat al over hem is gezegd bij leven en na zijn dood?
Komtie: Als hij een LARP-er was die moedwillig, willens en wetens, juist de Duitsers (de Germanen) in de afgrond heeft gestort om een profetie tot vervulling te laten komen. En dat alles wat hij deed gespeeld was, niet authentiek, niet oprecht maar in opdracht van een hogere macht. Hij heeft een "rol" vervuld, een van het grootste verraad denkbaar, gelijk aan de rol van Agag van de Amalekiten.
Als hij nooit de intentie heeft gehad daadwerkelijk voor het Duitse volk op te komen, maar dit heeft geveinst zo gewiekst als het maar komt, om in Duitsland "Amalek" (*) los te maken, dan maakt dat hem in mijn ogen nòg erger dan alles wat al is gezegd. Dit, deze gedachten, zetten de hele situatie compleet in een ander licht.
Disclaimer: Ik zeg bewust "in een ander licht", hiermee meen ik niemand onrecht aan te doen noch ook maar iets te ontkennen dat heeft plaatsgevonden ; het staat alleen voor mij in een ander licht, that's all.
(*)
Zie:
[..]
Dat is een ROL die je krijgt toebedeeld, Amalek is iets dat kan worden opgeroepen, opgeroerd zodat je daarna zonder genade kan toeslaan. Dat, is in mijn ogen, wat Duitsland is overkomen ; en met hen, alle anderen die hetzelfde lot is getroffen.
Netanyahu, heeft de Amalek-Kaart gespeeld t.a.v. Palestina.. wie daar géén Genocide in ziet, die zal toch eens dringend zich moeten verdiepen in de materieHet is een DIRECTE oproep tot Genocide.
Vrouw, noch kind, noch dier gespaard.. alles gaat dood. Het enige dat je nodig hebt om tot zulke praktijken over te gaan, is een "begin".. een 7 Oktober, een 9/11, een Pearl Harbor, etc.
Krijg je de Amalek-Kaart? Dan ben je ten dode opgeschreven.. en de Christenen, de goedgelovigen die spelen altijd keurig mee en faciliteren maximaal om dit mogelijk te maken, het Christendom is medeplichtig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |