Ze bestrijden hem met een andere bejaarde.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 07:37 schreef UncleScorp het volgende:
[ x ]
Es benieuwd hoe ze Biden gaan pakken nu.
Aan zijn sigaar zuigen zal er niet meer inzitten
Goh kijk de goede rechtvaardige USA es ijveren voor een dringend staakt-het-vuren.quote:Crisis Midden-Oosten. Biden wil onmiddellijk staakt-het-vuren van zes weken in Gazastrook
UPDATEDe Amerikaanse president Joe Biden heeft in zijn State of the Union voor het Amerikaanse Congres zijn oproep herhaald tot een onmiddellijk staakt-het-vuren van zes weken in de Gazastrook. Hij drong er ook bij Israël op aan om meer te doen om humanitaire hulp binnen te laten. En de eerste Belgische operatie om humanitaire hulp naar Gaza te brengen vond recent plaats. Dat heeft minister van Buitenlandse Zaken Hadja Lahbib (MR) donderdag gemeld. Intussen zijn de onderhandelingen in Caïro over een bestand in de Gazastrook voorlopig op niets uitgedraaid.
https://www.hln.be/israel(...)gazastrook~ac88fede/
Biden's antwoordquote:Op vrijdag 8 maart 2024 06:55 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Goh kijk de goede rechtvaardige USA es ijveren voor een dringend staakt-het-vuren.
En dat na 5 maanden ongestoord toelaten en steunen van massamoord op burgers
Mag je Netanyahu niet bekritiseren voor die genocide die hij daar aanricht?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wat leuk, een eigen antisemitisme-topic op fok.
Jawel hoor. Doe ik ook.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:39 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Mag je Netanyahu niet bekritiseren voor die genocide die hij daar aanricht?
Als een opmerking niet door de bocht kan plaats je lekker een tr, ik kan nog steeds niet alles lezen wat gepost is.. Vooralsnog was dit topic niet als antisemitisch bedoelt. Dat jij de mening hebt dat diegene dat wel doet dan moet je tr's plaatsen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jawel hoor. Doe ik ook.
Maar aangezien dit topic de hersenscheet is van iemand die de Protocollen verspreidt neem ik de intentie met een zoutmijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |