Ik sta niet vaak achter Carlsen, maar “a broken clock…” (Alhoewel hij wel een karikatuur van zichzelf is gaan spelen op Fox)quote:Op zondag 28 januari 2024 21:24 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Lindsey is een oorlogszuchtige tering gek
Zie tweet hierboven
Laat mij je introduceren met een theorie die wellicht je vraag zal beantwoordenquote:Op zondag 28 januari 2024 23:19 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik sta niet vaak achter Carlsen, maar “a broken clock…” (Alhoewel hij wel een karikatuur van zichzelf is gaan spelen op Fox)
Ik geloof ook niet dat de confrontatie met Iran opzoeken nu het juiste is om te doen. Hele midden oosten moet zeker weer eens op de schop.
Check de uitspraken van Wesley Clark( post 27 in deze reeks) en vergelijk dat met de map van groot Israel. Is er iets wat je opvalt?quote:
Ja, de waanideeen zijn me wel duidelijk. Putin heeft z'n Greater Russia waar de Orthodoxe kerk op aandringt, Erdogan z'n Ottomaanse Rijk-in volle glorie-droom. Dan had je IS nog die de hele wereld zou overnemen (overigens ook zoiets, maar dat is als een nachtkaars uitgegaan)quote:Op maandag 29 januari 2024 13:37 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Laat mij je introduceren met een theorie die wellicht je vraag zal beantwoorden
What is the Israel's plan for a Greater Israel?
"Greater Israel" consists in an area extending from the Nile Valiev to the Euphrates. The Zionist project supports the Jewish settlement movement. More broadly it involves a policy of excluding Palestinians from Palestine leading to the eventual annexation of both the West Bank and Gaza to the State of Israel.
Did Netanyahu show a map without Palestine?
Israeli Prime Minister Benjamin Netanyahu holds a map of "The New Middle East" without Palestine during his September 22, 2023 address to the United Nations General Assembly in New York
Hoe ziet groot Israel eruit op een map?
De meningen verschillen daarover, maar het is de bedoeling dat Israël van de bijbel in ere wordt hersteld
[ afbeelding ]
Of als je Bibi wil geloven, zoiets
[ twitter ]
Check de datum. Op 22 sep 2023 kwam hij met deze nieuwe map. Twee weken later pleegt hamas een terroristische aanslag![]()
Komt dat even goed uit
7 countries in 5 years ... yea rightquote:Op maandag 29 januari 2024 13:45 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Check de uitspraken van Wesley Clark( post 27 in deze reeks) en vergelijk dat met de map van groot Israel. Is er iets wat je opvalt?
Ja idd dit ganse zaakje stinkt als franse schimmelkaas.quote:Op maandag 29 januari 2024 13:37 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Laat mij je introduceren met een theorie die wellicht je vraag zal beantwoorden
What is the Israel's plan for a Greater Israel?
"Greater Israel" consists in an area extending from the Nile Valiev to the Euphrates. The Zionist project supports the Jewish settlement movement. More broadly it involves a policy of excluding Palestinians from Palestine leading to the eventual annexation of both the West Bank and Gaza to the State of Israel.
Did Netanyahu show a map without Palestine?
Israeli Prime Minister Benjamin Netanyahu holds a map of "The New Middle East" without Palestine during his September 22, 2023 address to the United Nations General Assembly in New York
Hoe ziet groot Israel eruit op een map?
De meningen verschillen daarover, maar het is de bedoeling dat Israël van de bijbel in ere wordt hersteld
[ afbeelding ]
Of als je Bibi wil geloven, zoiets
[ twitter ]
Check de datum. Op 22 sep 2023 kwam hij met deze nieuwe map. Twee weken later pleegt hamas een terroristische aanslag![]()
Komt dat even goed uit
Er is meer dan 60.000 stromingen binnen het christendom. Binnen deze stromingen is er geen consensus wie de antichrist zal zijn. Sommige denken dat het Nero is geweest, andere vermoeden islamitische leider, maar er zijn ook genoeg christenen die denken dat de antichrist Joods zal zijn. Waaronder de Russische Orthodoxe kerkquote:Op maandag 29 januari 2024 14:14 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ja, de waanideeen zijn me wel duidelijk. Putin heeft z'n Greater Russia waar de Orthodoxe kerk op aandringt, Erdogan z'n Ottomaanse Rijk-in volle glorie-droom. Dan had je IS nog die de hele wereld zou overnemen (overigens ook zoiets, maar dat is als een nachtkaars uitgegaan)
Hier schrik ik ook niet van en Netanyahu blijft een gevaarlijke gek die afleiding zoekt van een massaslachting (en dan heb je nogal wat afleiding nodig.) Maar op lokaal niveau willen ze de tempelberg doen herrijzen en dat lijken ze al niet voorelkaar te krijgen omdat het verwijderen van de Rotskoepel nogal "gedoe" zou geven.
De judaistische joden willen daar ook echt niet gaan wonen. Maar goed, Netanyahu heeft niet het eeuwige leven, de bevolking van Israel staat niet vol achter hem (om het zacht uit te drukken) en kaart onder de arm of niet; het is een zinloze afleiding; Israel zelf is druk maar niet vol en het aantal Zionisten om "Greater Israel" vorm te geven ontbreekt. Of trekt dit idee van een soort revolutie in het hete Midden Oosten ook veel Amerikaanse en Europese Christenen aan?
Twee weken voor de zogenaamde aanslag van Hamas had die al een plan klaar voor de hele midden oosten. Waar de Palestijnen gedwongen zullen moeten verhuizen. Mocht de map kloppen dan zijn de Palestijnen slechts de eerste slachtoffers van operatie levensruimte. Lebanon lijkt de volgende om uiteindelijk bij Iran terecht te komenquote:Op maandag 29 januari 2024 14:36 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ja idd dit ganse zaakje stinkt als franse schimmelkaas.
Plus dat de VS haar kans ziet om Iran "aan te pakken", wsl de laatste in rij op hun lijstje. Syrië hebben ze al moeten schrappen wegens niet-gelukt
Damn ik wist niet dat het zo groot wasquote:Op vrijdag 29 december 2023 16:55 schreef Ali_boo het volgende:
Mensen in Texas moeten een loyalty plegde tekenen dat ze Israël zullen ondersteunen, anders kunnen ze fluiten naar hun centen en krijgen ze geen steun van de overheid![]()
Texas requires Israel plege for hurricain relief
https://www.bbc.com/news/world-us-canada-41688999
Het is bijzonder om dit van mensen te vragen maar goed, here we are
Wat het nog indrukwekkender maakt, is dat deze wetsvoorstel direct in strijd is met de 1st amadment EN TOCH hebben ze een manier gevonden om het alsog door te drukken
Om die reden kan ik de loyalty plege verhaal van Chintia niet afschrijven, als iemand bewijs heeft dat het ook buiten Texas gebeurt, please post het hier
quote:Op maandag 29 januari 2024 15:20 schreef Ali_boo het volgende:
Ze gaan heel de regio in de fik steken om hun plan van groot Israël te verwezenlijken. Ze zullen het westen dwingen om al die vluchtelingen op te vangen
quote:Hoeveel ga jij er in huis nemen beste Unclescorp
Ja, daar zijn nogal wat verschillen en de eindtijden zijn ook door de tijd nogal eens verschoven omdat we (even checken) nog steeds bestaanquote:Op maandag 29 januari 2024 15:06 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Er is meer dan 60.000 stromingen binnen het christendom. Binnen deze stromingen is er geen consensus wie de antichrist zal zijn. Sommige denken dat het Nero is geweest, andere vermoeden islamitische leider, maar er zijn ook genoeg christenen die denken dat de antichrist Joods zal zijn. Waaronder de Russische Orthodoxe kerk
Voor de moslims is Jezus dan weer niet heilig, dus het zal wel wat anders heten daar .. maar goed historisch komt de Islam dan ook weer uit een rib van het Christendom. Dus het oud-zeer met een historie van meningsverschillen en oorlogen is er nog steeds.quote:Als ik de moslims moet geloven dan zal hun antichrist ook van Joodse komaf zijn( zie post 55)
Ik lees ook nog weleens wat Israelische bronnen, beetje afhankelijk van de kleur.. maar de meest extreme zijn ook een soort wenskaart van de meest orthodoxe stromingen. Nauwelijks BNW materiaal, gewoon profetische media. Weinig verborgens aan.quote:Wanneer ik de Israëlische media erbij pak zie ik berichten dat de tempel binnenkort af zal zijn en de Mosiah binnenkort aan de wereld gepresenteerd zal worden
Nu dit uit de weg is
In de jaren 80 was er een Israëlische terroriste organisatie genaamd: Jewish underground
Een van de doelen was deze :
Plot to blow up the Dome of the Rock
The purpose of obliterating the Muslim shrine on the Temple Mount, considered together with the Al-Aqsa Mosque to be an "abomination", was to "awaken" Jews, and lay the groundwork for the creation of the Third Temple. The Jewish underground had two different ideas about how to destroy the Dome of the Rock. One proposal was to crash a plane packed with explosives into the building.[16] One member of the group was an IDF expert in explosives who had access to sufficient ammunition and material stolen from the Israeli army to carry out the plan.[1]
https://en.wikipedia.org/wiki/Jewish_Underground
Niet om de acties van deze gekkies goed te keuren, maar de terroristen wisten dondergoed welke reactie dit teweeg zou brengen. Door deze moskee op te blazen, zouden ze de komst van hun Messiah versnellen. Dome of the rock zit in oud Jerusalem. Enkele tientallen meters verwijdert van de Derde tempel. De moskee staat in de weg om die tempel af te maken. Mocht er iets met deze moskee gebeuren dan hebben we geen reguliere wereld oorlog, maar meer een Armageddon zeg maar
Straffe oorlogstaal van deze mafkees. Is idd al jaren fanatiek voor een aanval op Iran.quote:Op maandag 29 januari 2024 15:35 schreef Ali_boo het volgende:
Ook Bolton, de achterlijke neocon, wil een oorlog met Iran
[ twitter ]
Israël wil al sinds het zo ongeveer bestaat dat de hele wereld Iran aanvalt. Maar spannende tweets weer hoor.quote:
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:44 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Straffe oorlogstaal van deze mafkees. Is idd al jaren fanatiek voor een aanval op Iran.
Benieuwd of de VS zo dom gaat zijn om Iran te confronteren.
Mevrouw Weiss spreekt er openlijk overquote:Op maandag 29 januari 2024 16:12 schreef UncleScorp het volgende:
[..]![]()
![]()
Oh dear, wist niet dat het plan zo uitgebreid was
[..]
Misschien moeten we het ook in NL uitvoeren, wil je hier wonen? Nou, dan zal je moeten zweren dat je de belangen van Israël zal dienenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 14:00 schreef Ali_boo het volgende:
Alles wat er in de VS gebeurt zal uiteindelijk ook hier ingevoerd worden
Gevaarlijke ontwikkeling als je het mij vraagt
[ afbeelding ]
https://www.jpost.com/diaspora/antisemitism/article-784875
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |