met pepperoni?quote:Op woensdag 27 december 2023 17:27 schreef BillDauterive het volgende:
Geen zin om te koken, ik heb pizza gehaald!
Aha, edit gelezen nuquote:Op woensdag 27 december 2023 17:25 schreef Isorden het volgende:
[..]
Voor ze solo ging was ze de zangeres van de band Rufus
Niet te verwarren met de zanger Rufus Wainwright
Die had wel geluk dat hij niet Cannibal Corpse aan jet luisteren wasquote:
*Engel op de bus doetquote:Op woensdag 27 december 2023 17:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Stuur je me een engel??
Engelbewaarderquote:Op woensdag 27 december 2023 17:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Stuur je me een engel??
quote:Op woensdag 27 december 2023 17:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
*Engel op de bus doet
Mag je hem zelf bezorgen
Ik heb niet overmatig gegeten met Kerst.. dus verwerken was niet nodig.quote:Op woensdag 27 december 2023 17:26 schreef PippenScottie het volgende:
Iedereen de Kerst een beetje goed verwerkt?
Ik denk dat ik twee kopjes koffie, een broodje en een sinaasappel heb gehad vandaag.
dikke primaquote:Op woensdag 27 december 2023 17:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
prosciutto.Niets controversieels.
edit: zonder pepperoni dus!
ik ben teleurgesteldquote:Op woensdag 27 december 2023 17:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
prosciutto.Niets controversieels.
edit: zonder pepperoni dus!
Ik kijk daar echt naar uitquote:
Knap gedaan welquote:Op woensdag 27 december 2023 17:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb niet overmatig gegeten met Kerst.. dus verwerken was niet nodig.
quote:Op woensdag 27 december 2023 17:27 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die had wel geluk dat hij niet Cannibal Corpse aan jet luisteren was
Je haalt twee Rufussen door elkaar.quote:Op woensdag 27 december 2023 17:27 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Hè? Zij is toch een stuk ouder dan Rufus?
Of, de band heeft Chaka ingeruild voor Rufus
Ja, ik begrijp het nuquote:Op woensdag 27 december 2023 17:29 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Je haalt twee Rufussen door elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |