Mijn favoriete band is Nederlands!quote:Op woensdag 27 december 2023 15:49 schreef Gunner het volgende:
Valt me op dat nederladandse artiesten niet veel fans habben hier
S&F
N&S
The Cats
Maar op een soort foute manierquote:Op woensdag 27 december 2023 15:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat werd het niet, dat was het vanaf het begin al.
Fans van the Cats zitten op Radio5quote:Op woensdag 27 december 2023 15:49 schreef Gunner het volgende:
S&F
N&S
The Cats
Help me eraan herinneren dat we komend jaar wel op tijd Wies (extra) gaan pluggen bij verschillende Radio 2 dj's. Ze staan al met 2 nummers op de keuzelijst, dus hoeven ze alleen nog een laatste zetje te gevenquote:Op woensdag 27 december 2023 15:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik sta ertusseninen zelfde bij aafke. Geen enorme hater meer
Die van mij ookquote:Op woensdag 27 december 2023 15:50 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mijn favoriete band is Nederlands!
Ik vind Nick altijd een beetje griezelig, en nu die solo is nog meerquote:Op woensdag 27 december 2023 15:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vond dat ze de liedjes wel mooi zongen. Maar ze zijn natuurlijk geen S&G.
Dat heb je niet goed opgemerkt. Er is ook een middenweg tussen haten en fan zijn. Ik zit meestal op die middenweg. Met wat uitschieters naar boven of naar beneden.quote:Op woensdag 27 december 2023 15:49 schreef Gunner het volgende:
S&F
N&S
The Cats
Je gaat er Pruissisch van typen!quote:Op woensdag 27 december 2023 15:49 schreef Gunner het volgende:
Wat een goed advies om de site erachter te zetten. Ga ik vanaf nu ook doen.quote:Op woensdag 27 december 2023 15:49 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Daar ging ik ook wel vanuit, meestal proberen ze je dan te overhalen iets te installeren of bitcoin te sturen en dan ben je verder van huis.
Vooralsnog kan ik wel aanraden om te doen wat ik hier zei.
Zeker als je een basiswachtwoord gebruikt met daar steeds voor elke site iets erachter aan (dus als je basiswachtwoord JacoPastoriusGod dat je dan voor fok als wachtwoord JacoPastoriusGodFok gebruikt).
Dat is gewoon ontzettend onveilig.
Dat heb ik met Simon. Die lijkt me onbetrouwbaar.quote:Op woensdag 27 december 2023 15:51 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik vind Nick altijd een beetje griezelig, en nu die solo is nog meer
De drummer heeft geen baard?quote:Op woensdag 27 december 2023 15:51 schreef peaceman het volgende:
Zal ik vast het feitje vertellen over het volgende nummer?
Jullie zullen versteld staan!
Inderdaad, blijft gewoon sneu. Fuck haar vader.quote:Op woensdag 27 december 2023 15:51 schreef Hamlapjes het volgende:
AmyGODIN
Echt veel te vroeg vertrokken van dit bolletje
Amy is een steengoede zangeres verderquote:Op woensdag 27 december 2023 15:51 schreef NailQueen het volgende:
Dit is een van de weinige nummers waar de stem van Amy goed naar voren komt.
Ja ik houd niet van eromheengedraai. Ik kan de naakte feiten altijd wel waarderen.quote:Op woensdag 27 december 2023 15:51 schreef peaceman het volgende:
Zal ik vast het feitje vertellen over het volgende nummer?
Jullie zullen versteld staan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |