Serieus? Door Susanne?quote:Op woensdag 27 december 2023 15:53 schreef LekkerWeertje het volgende:
Dit wisten jullie nog niet, maar dit nummer schijnt naakt te zijn ingezongen.
Pics or it didn't happenquote:
Ja…quote:Op woensdag 27 december 2023 15:53 schreef tufkac het volgende:
Maar dat naakt ingezongen was toch een broodje aap verhaal?
Daar kan ik wel in meegaan jaquote:Op woensdag 27 december 2023 15:53 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat absoluut. Maar ze heeft nummers waar dat niet goed naar voren komt. Valerie is daar een goed voorbeeld van.
Ja ne, ze had juist geen singletje aan, het was naakt ingezongenquote:
Heeft Simon dat gedaan?quote:Op woensdag 27 december 2023 15:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Heel sympathiek, je vrouw bedriegen en allerlei vrouwen afwerken in je mancave.
Dat nummer ook al, Dear Jessie. En dan ook nog Eternal Flame. Echt een onderschat muzikaal genie, die Rollergirl.quote:Op woensdag 27 december 2023 15:53 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Rollergirl ken ik deze vooral van.
Die jij bedoelt is van Da Hool.
*doet broek weer aanquote:Op woensdag 27 december 2023 15:54 schreef tufkac het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen
(niet van jou, maar van Susanna)
Zonder mondkapje zelfs. Vreselijk.quote:Op woensdag 27 december 2023 15:53 schreef peaceman het volgende:
dit is dus NAAKT ingezongen he?
Gatverdamme!
quote:
dus je keek gewoon zo haar mond in?quote:Op woensdag 27 december 2023 15:55 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Zonder mondkapje zelfs. Vreselijk.
De 70e hit van Blof of Coldplay is belangrijker, duhhhquote:Op woensdag 27 december 2023 15:55 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dat dit niet minstens top 1000 staat
daar voel je niks vanquote:
Dat had ik ook bij Earth and Fire met Weekend al op dag 1.quote:Op woensdag 27 december 2023 15:55 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dat dit niet minstens top 1000 staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |