Ook later dan anders of niet?quote:
Ziet er inderdaad nog niet echt uit of het al klaar is/quote:Op woensdag 3 januari 2024 19:27 schreef Hunter het volgende:
Ik ben er nog even langsgereden, maar het zag er nog niet klaar uit. Onderstaande foto's van facebook geven de huidige toestand goed weer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
in de Nederlandse gids zie ik ook om 20.30 staanquote:Op woensdag 3 januari 2024 19:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat laat weer in Belgie 22.15 uur?
Ja ook laat, maar voor mij nog haalbaar om te kijkenquote:Op woensdag 3 januari 2024 19:35 schreef rinardo het volgende:
[..]
in de Nederlandse gids zie ik ook om 20.30 staan
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 3 januari 2024 19:40 schreef rinardo het volgende:
Als ik nou de einddatum wist dan kon ik abo nemen hier, die iri reclame weg, die abo is 3 maand, als ik hem nu afsluit stopt hij 3 April , wat denken jullie is dat genoeg?
Hey Joycequote:Op woensdag 3 januari 2024 20:50 schreef Joyce-43 het volgende:
hoi allemaal![]()
hebben we nog niet een mooi BB gedeelte? haha heb moeten zoeken als een gek naar dit topic.
klopt het dat het 15 Januari nou gaat beginnen?
ik heb er wel weer zin in hoop wel op een beetje leuke mensen hahaha
heb jullie wel gemist nu weer tijd voor een gezellige BB tijd haha
Yesss, welkom terug, Dotteke zegt dat het forum gedeelte pas open gaat als er bewoners bekend zijn, dus nog ff wachten , 15 Jan 20.30quote:Op woensdag 3 januari 2024 20:50 schreef Joyce-43 het volgende:
hoi allemaal![]()
hebben we nog niet een mooi BB gedeelte? haha heb moeten zoeken als een gek naar dit topic.
Fijn om weer al die bekende namen voorbij zien te komenquote:Op woensdag 3 januari 2024 18:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hej Grey.![]()
Ik kon er niet inkomen vorig seizoen zo raar, het pakte me gewoon niet, ook door EJVJL denk ik... dus ben erg benieuwd..
En daarna verdwijnen ze geheel want ze zijn niets. Heeft iemand iets gewonnen?quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:02 schreef Hunter het volgende:
Volgens de FB berichten gaan de oud-bewoners er morgen in, voor één nachtje
Vanavond in het JAZZ-hotel dus
Ik gok van welquote:Op woensdag 3 januari 2024 19:40 schreef rinardo het volgende:
Als ik nou de einddatum wist dan kon ik abo nemen hier, die iri reclame weg, die abo is 3 maand, als ik hem nu afsluit stopt hij 3 April , wat denken jullie is dat genoeg?
Voorstelquote:Op woensdag 3 januari 2024 21:05 schreef Jaroon het volgende:
[..]
En daarna verdwijnen ze geheel want ze zijn niets. Heeft iemand iets gewonnen?
Ja gezellie hoor, heb ik best gemist..quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Fijn om weer al die bekende namen voorbij zien te komen
Cos voelt toch vaak als een soort RLS familie
Zolang ze maar niet blijvenquote:
Daar ben ik niet voor. Niets voor mij. Ik gun jullie alle plezier. Ik denk wel dat jullie een leuke groep zijn trouwens. Ga niet teveel mee in karakters.quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Voorstel
Kijk een weekje mee
Cos een weekje mee
Is het niks
Niks verloren
Is het wel wat
Heb je een leuke groep users erbij
Zeker! Ben echt zó benieuwd hoe het gaat worden.quote:Op woensdag 3 januari 2024 16:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Lav 😘 ja ze houden het wel spannend zo
Maakt niks uit. Dat doen we allemaal soms weleensquote:Op woensdag 3 januari 2024 17:33 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja gezellie jou ook weer te zien...![]()
Ben wel benieuwd naar dit seizoen..
En ik maak er weer een zooitje van...
Zeker weten! We gaan genieten hoop ikquote:Op woensdag 3 januari 2024 20:50 schreef Joyce-43 het volgende:
hoi allemaal![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |