Ja de meeste zitten er startklaar voor. Begint later dan verwacht. Hopelijk wordt het wachten beloondquote:
Dat hoop ik ook.quote:Op woensdag 3 januari 2024 18:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja de meeste zitten er startklaar voor. Begint later dan verwacht. Hopelijk wordt het wachten beloond
Bij mijn weten konden we afgelopen keer best aardig wat opdrachten zien.quote:Op woensdag 3 januari 2024 17:30 schreef Frummelie het volgende:
Hejj Dot,
Ja laten we het hopen, zo jammer dat de opdrachten achter gesloten deuren plaats vinden
Hej Grey.quote:Op woensdag 3 januari 2024 17:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Inderdaad
Een betere mix dan vorig jaar
Dat vond ik niks
Ooh oké... ik heb niet veel mee gekregen van vorig jaar wel van het jaar daarvoor en toen hebben we echt niet veel opdrachten mogen meekijken..quote:Op woensdag 3 januari 2024 18:06 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Bij mijn weten konden we afgelopen keer best aardig wat opdrachten zien.
we gaan het dit jaar weer zien, ben benieuwdquote:Op woensdag 3 januari 2024 18:09 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh oké... ik heb niet veel mee gekregen van vorig jaar wel van het jaar daarvoor en toen hebben we echt niet veel opdrachten mogen meekijken..
Ik had gerekend op de eerste week van januari...quote:Op woensdag 3 januari 2024 18:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja de meeste zitten er startklaar voor. Begint later dan verwacht. Hopelijk wordt het wachten beloond
Ik ook, ik heb er zin in..quote:Op woensdag 3 januari 2024 18:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
we gaan het dit jaar weer zien, ben benieuwd
Ja is het meestal ook, waarom ze nu een week later gaan geen ideequote:Op woensdag 3 januari 2024 18:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik had gerekend op de eerste week van januari...
Denk a.s. maandag, week van te voren.quote:Op woensdag 3 januari 2024 16:35 schreef Cupfighter het volgende:
15 januari start het al dus de kandidaten zullen toch langzamerhand wel bekend gaan worden lijkt me
Duurt het nu wel echt 3 maanden of is dat nog een zwart gat?quote:Op woensdag 3 januari 2024 18:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is het meestal ook, waarom ze nu een week later gaan geen idee
Hopelijk ook langer dan anders; gewoon 100 dagen. Met een 25 jarig jubileum zou dat moeten eigenlijk.quote:Op woensdag 3 januari 2024 18:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De kandidaten gaan er toch ook eerdaags in?quote:Op woensdag 3 januari 2024 18:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk a.s. maandag, week van te voren.
Dan zou je dan wel verwachten dat ze er iets moois en onvergetelijks van makenquote:Op woensdag 3 januari 2024 18:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hopelijk ook langer dan anders; gewoon 100 dagen. Met een 25 jarig jubileum zou dat moeten eigenlijk.
In de Loop van volgende week denk ik.quote:Op woensdag 3 januari 2024 18:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
De kandidaten gaan er toch ook eerdaags in?
Wie zijn Bart en Jolien?quote:Op woensdag 3 januari 2024 18:44 schreef Dotteke het volgende:
Lees net op facebook dat Bart en Jolien onderweg zijn om te proefslapen in het nieuwe BigBrother huis
Bart is de winnaar van BB vorig jaar jolien ook een van de ouddeelnemersquote:
En Lindsey ook kennelijkquote:Op woensdag 3 januari 2024 18:44 schreef Dotteke het volgende:
Lees net op facebook dat Bart en Jolien onderweg zijn om te proefslapen in het nieuwe BigBrother huis
Thnxquote:Op woensdag 3 januari 2024 19:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bart is de winnaar van BB vorig jaar jolien ook een van de ouddeelnemers
Met zijn drieen, jammer dat we dat niet mee mogen kijken hequote:
Wat laat weer in Belgie 22.15 uur?quote:Op woensdag 3 januari 2024 19:16 schreef rinardo het volgende:
Save the Date, Save the Time
Ma 15 Januari 22.15 !!!! 95 minuten lang smullen
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |