Frummel.quote:Op woensdag 3 januari 2024 16:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dan kan het ook niet tegenvallen
... hejj Fruitje..
Jij bent er ook weer bij.quote:Op woensdag 3 januari 2024 16:35 schreef Cupfighter het volgende:
15 januari start het al dus de kandidaten zullen toch langzamerhand wel bekend gaan worden lijkt me
Jij bent met Wilma aan het bellen.quote:Op woensdag 3 januari 2024 16:40 schreef Mazikeen het volgende:
Waarom gaat het forum niet open? Beetje voorpret toch
quote:Op woensdag 3 januari 2024 16:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij bent met Wilma aan het bellen.
Hey Lav 😘 ja ze houden het wel spannend zoquote:
Ja. En dat we ze ook mogen zienquote:Op woensdag 3 januari 2024 15:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien wel moeilijke spel opdrachten? Of dat wij meer mogen kiezen wat voor spel ze moeten spelen ofz
Ja dat denk ik ook. Alleen mogen wij het schijnbaar nog niet wetenquote:Op woensdag 3 januari 2024 16:35 schreef Cupfighter het volgende:
15 januari start het al dus de kandidaten zullen toch langzamerhand wel bekend gaan worden lijkt me
Voorpret hebben we hier toch al.quote:Op woensdag 3 januari 2024 16:40 schreef Mazikeen het volgende:
Waarom gaat het forum niet open? Beetje voorpret toch
Hey Frummelie, leuk je weer te zien.quote:Op woensdag 3 januari 2024 17:30 schreef Frummelie het volgende:
Hejj Dot,
Ja laten we het hopen, zo jammer dat de opdrachten achter gesloten deuren plaats vinden
Ja gezellie jou ook weer te zien...quote:Op woensdag 3 januari 2024 17:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Frummelie, leuk je weer te zien.
Ja vond ik ook jammer, eens kijken wat ze dit jaar gaan doen.
Ik zag hetquote:Op woensdag 3 januari 2024 17:30 schreef Frummelie het volgende:
Hejj Dot,
Ja laten we het hopen, zo jammer dat de opdrachten achter gesloten deuren plaats vinden
Hey Riverquote:Op woensdag 3 januari 2024 17:42 schreef -river- het volgende:
Ahhhh ik moet nog veel te lang wachten
Ik hoop ook gewoon dan er wat oudere knakkies inzitten niet alleen maar dat jonge grut.. maar inderdaad we gaan het zien, time flies...quote:Op woensdag 3 januari 2024 17:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zag het![]()
Ja vond ik ook heel jammer. Afwachten hoe het nu gaat gebeuren. En of er het een en ander veranderd is.
Nog even geduld. twee weken zijn zo voorbij.
Inderdaadquote:Op woensdag 3 januari 2024 17:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik hoop ook gewoon dan er wat oudere knakkies inzitten niet alleen maar dat jonge grut.. maar inderdaad we gaan het zien, time flies...
Dat rijmt.quote:Op woensdag 3 januari 2024 17:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Inderdaad
Een betere mix dan vorig jaar
Dat vond ik niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |