Jij bent vast nieuw hier?quote:
In het topic wel jaquote:Op woensdag 3 januari 2024 14:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij bent vast nieuw hier?
welkom.
Ga je ook BB kijken?quote:
Tot het begint kan men er hier overpraten. Als het begint gaat het bb forum open. Zijn ook nog geen deelnemers bekent. Forum staat klaar alleen de deelnemers ontbreken nog. Van mij mogen ze snel bekend gemaakt wordenquote:Op woensdag 3 januari 2024 15:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Al enig idee wanneer het tijdelijke BB Fok forum open gaat hier?
Leuk. Gezellig.quote:
Zekers, kijkers hebben er zin in.quote:
Gaat vast goed komen. Ben ook benieuwd of er veranderingen komen. We gaan het zien nog even geduld.quote:
Misschien wel moeilijke spel opdrachten? Of dat wij meer mogen kiezen wat voor spel ze moeten spelen ofzquote:Op woensdag 3 januari 2024 15:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat vast goed komen. Ben ook benieuwd of er veranderingen komen. We gaan het zien nog even geduld.
Jij bent er gewoon vanzelfsprekend bij!quote:Op woensdag 3 januari 2024 13:14 schreef Ebinas het volgende:
Ff nadenken of ik weer aansluit.
Hoewel als ik nu al ga gluren weet ik mijn eigen antwoord al![]()
15 januari start en livestreams bij Videoland toch?
Ben ook zeer benieuwd Dot !quote:Op woensdag 3 januari 2024 15:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tot het begint kan men er hier overpraten. Als het begint gaat het bb forum open. Zijn ook nog geen deelnemers bekent. Forum staat klaar alleen de deelnemers ontbreken nog. Van mij mogen ze snel bekend gemaakt worden
Verwacht er niet al teveel van.quote:Op woensdag 3 januari 2024 15:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien wel moeilijke spel opdrachten? Of dat wij meer mogen kiezen wat voor spel ze moeten spelen ofz
Ja, hoop ook dat het moeilijk en uitdagend wordt. Is voor de volgers ook leuker.quote:Op woensdag 3 januari 2024 15:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien wel moeilijke spel opdrachten? Of dat wij meer mogen kiezen wat voor spel ze moeten spelen ofz
Nou wel een beetje positief héquote:Op woensdag 3 januari 2024 15:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Verwacht er niet al teveel van.
En dat we mee mogen kijken..quote:Op woensdag 3 januari 2024 15:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, hoop ook dat het moeilijk en uitdagend wordt. Is voor de volgers ook leuker.
Ben ik wel,al lang blij met weer streams.Zo een gemis bij de Bondgenoten.quote:
Daar kijk ik al helemaal niet naar..quote:Op woensdag 3 januari 2024 15:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben ik wel,al lang blij met weer streams.Zo een gemis bij de Bondgenoten.
Dan kan het ook niet tegenvallenquote:Op woensdag 3 januari 2024 15:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Verwacht er niet al teveel van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |