Money money moneyquote:Op vrijdag 5 januari 2024 09:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik begrijp niet zo goed waarom mensen meedoen aan zo'n programma. Iedereen verveelt zich een ongelukconflicten en je woonomgeving moeten delen met een stel vreemden die je misschien niet mag. Leuk voor ons, maar eraan meedoen begrijp ik niet
Weerwolvenquote:Op vrijdag 5 januari 2024 09:48 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
dat gaan de meeste toch wel doen.... want ... verveling
Ik hoop op dag en weekopdrachten
Ow en geen kaartspellen ofzo in huis, dat is ook zo saai om naar te kijken.
En toen kregen we een 'all star' season vanwege 25 jarig jubileum....quote:
Kelly zit in de jungle, die kan niet komenquote:Op vrijdag 5 januari 2024 11:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En toen kregen we een 'all star' season vanwege 25 jarig jubileum....
Alleen voor proefdraaien, en was maar een paar nachtenquote:Op vrijdag 5 januari 2024 08:51 schreef greysbones het volgende:
Ow nee
Niet zo triest dat ze er ex bewoners in gaan stoppen
Nee, dit is info van vorig jaar. Al zou het mooi zijn want dat zou betekenen dat we al streams hebben volgende week...quote:Op vrijdag 5 januari 2024 11:16 schreef rinardo het volgende:
Zou het?
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
December, dus het gaat om deze editie.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 11:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, dit is info van vorig jaar. Al zou het mooi zijn want dat zou betekenen dat we al streams hebben volgende week...![]()
Het chatbericht is van dec 2023quote:Op vrijdag 5 januari 2024 11:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, dit is info van vorig jaar. Al zou het mooi zijn want dat zou betekenen dat we al streams hebben volgende week...![]()
Vreemd dat ze daar een andere datum noemen. Zag net ergens op BB facebookof insta dat het nog 10 dagen duurt en dan is he tzo verquote:Op vrijdag 5 januari 2024 11:16 schreef rinardo het volgende:
Zou het?
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Waarom horen we daar dan helemaal niets over?quote:Op vrijdag 5 januari 2024 12:35 schreef freaky40 het volgende:
Maar dat betekend dus dat de streams al eerder starten aangezien het 10 dagen duurt voor dat de TV uitzendingen beginnen op 15 jan.
kan ook goed dat die man of vrouw van de chat ook info van vorig jaar deelt hoor!!quote:Op vrijdag 5 januari 2024 12:35 schreef freaky40 het volgende:
Maar dat betekend dus dat de streams al eerder starten aangezien het 10 dagen duurt voor dat de TV uitzendingen beginnen op 15 jan.
Omdat het dus blijkbaar niet klopt. Maar zou wel leuk zijn, en zo zou het ook moeten zijn. Streams nog voor dat de uitzendingen beginnen op TV.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 12:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom horen we daar dan helemaal niets over?
Ja was eerder altijd wel zo. Vind het jammer dat we pas mogen kijken als ze elkaar al een week kennen.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 13:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Omdat het dus blijkbaar niet klopt. Maar zou wel leuk zijn, en zo zou het ook moeten zijn. Streams nog voor dat de uitzendingen beginnen op TV.
Denk dat ze er in de loop van volgende week in gaan. Ik schat in volgende week vrijdag.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 13:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was eerder altijd wel zo. Vind het jammer dat we pas mogen kijken als ze elkaar al een week kennen.
Ik dacht dat de streams direct na die zogenaamde live-uitzending op gang kwamen, en je kon zien dat de bewoners er helemaal aan gewend waren, want ze waren er al dagen.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 13:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was eerder altijd wel zo. Vind het jammer dat we pas mogen kijken als ze elkaar al een week kennen.
Wel streams, maar nog geen beeld is wat ik verwacht.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 12:35 schreef freaky40 het volgende:
En het valt niet te vermijden, want ook al zijn het livestreams, het blijft de keuze van de regisseur. Er zijn Big Brothers met maar liefst 6 streams die elke kamer 24/7 in beeld houden.quote:
stream starten toch nooit eerder?quote:Op vrijdag 5 januari 2024 12:35 schreef freaky40 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |