Cossen kost geen geldquote:Op vrijdag 5 januari 2024 09:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hm.... twijfel wel enorm of ik ga COSsen. Ja, COS is leuk, maar kost wel veel tijd en is het me dat geld waard... hm... Nog een week om te beslissen
Videoland kost wel geldquote:Op vrijdag 5 januari 2024 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Cossen kost geen geld![]()
Denk goed na, en doe wat voor jou goed is.
Af en toe streams kan altijd toch. Ik ga ook niet 24 uur zitten. Heb ook gewoon mijn dingen te doen en juist in Januari heb ik veel afspraken staan. De tijd dat ik er dingen voor ga afzeggen is voorbij zo gek was ik ooitquote:Op vrijdag 5 januari 2024 09:19 schreef Mazikeen het volgende:
ik weet het ook nog niet. Denk overdag wel, maar in de avonden heb ik andere dingen te doen
Dat is toch heel erg gezond?quote:Op vrijdag 5 januari 2024 09:19 schreef Mazikeen het volgende:
ik weet het ook nog niet. Denk overdag wel, maar in de avonden heb ik andere dingen te doen
Dan zeg ik voor die drie (?) maanden even Disneyplus op en dan neem ik videolandquote:
Meestal kan je als actie een goedkoop abonnement afsluiten, bij je mobiele telefoon of internetproviderquote:Op vrijdag 5 januari 2024 09:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan zeg ik voor die drie (?) maanden even Disneyplus op en dan neem ik videoland
Naja, nog een weekje piekeren
ik wou dat ik het konquote:Op vrijdag 5 januari 2024 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Af en toe streams kan altijd toch. Ik ga ook niet 24 uur zitten. Heb ook gewoon mijn dingen te doen en juist in Januari heb ik veel afspraken staan. De tijd dat ik er dingen voor ga afzeggen is voorbij zo gek was ik ooit
O ja dat wel, ik heb videoland voor 0,99 p/maandquote:Op vrijdag 5 januari 2024 09:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Videoland kost wel geld
Ja, ik weet het nog niet.
Dan zou ik niet twijfelenquote:Op vrijdag 5 januari 2024 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja dat wel, ik heb videoland voor 0,99 p/maand
Ja het werd te gek, als Henk ergens naar toe wilde baalde ik want wilde streamen.quote:
Je weet zelf wat goed voor je is Childquote:Op vrijdag 5 januari 2024 09:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan zou ik niet twijfelen
Ik begin er denk ik aan en als ik er weer teveel tijd in steek dan stop ik, denk ik.
dat is niks. Ik heb ook nog een oude abonnement, dus betaal ik niet veel 5,99 geloof ikquote:Op vrijdag 5 januari 2024 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja dat wel, ik heb videoland voor 0,99 p/maand
Heel herkenbaarquote:Op vrijdag 5 januari 2024 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het werd te gek, als Henk ergens naar toe wilde baalde ik want wilde streamen.
Of als er bezoek kwam kon ik ze wel wegkijken.
Ik heb mij voorgenomen dat dat nooit meer gaat gebeuren en het is mij bij EJVJ en de vorige BB goed gelukt.
Terugdenkend was dat echt niet goed.😊quote:
Heyquote:Op vrijdag 5 januari 2024 09:32 schreef espri het volgende:
Leuk, heb er weer helemaal zin in maar hoop dat het wel wat verschillende leeftijden inzitten en niet alleen maar jonkies die de hele dag voor de spiegel zitten.
dat gaan de meeste toch wel doen.... want ... vervelingquote:Op vrijdag 5 januari 2024 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heyof de hele dag die sportende mannen
Inderdaad, manlief interesseerde het geen bal en ik kon nergens anders over pratenquote:Op vrijdag 5 januari 2024 09:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Terugdenkend was dat echt niet goed.😊
Bekend worden en dan rijk worden? (wat nooit lukt) ik snap ook niet waarom je dat wilquote:Op vrijdag 5 januari 2024 09:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik begrijp niet zo goed waarom mensen meedoen aan zo'n programma. Iedereen verveelt zich een ongelukconflicten en je woonomgeving moeten delen met een stel vreemden die je misschien niet mag. Leuk voor ons, maar eraan meedoen begrijp ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |