Dus 9x S&F en 1x Bloasmuziek?quote:Op woensdag 27 december 2023 14:06 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ilse kan ik wel hebben altijd. Bloasmuziek is wel echt top 10 ergste platen in de lijst imo.
Ik vind ilse als persoon gewoon niet leukquote:Op woensdag 27 december 2023 14:06 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ilse kan ik wel hebben altijd. Bloasmuziek is wel echt top 10 ergste platen in de lijst imo.
Nee. De top2000 is sowieso een random playlistquote:Op woensdag 27 december 2023 14:07 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Eén van de twee meesterwerken van Talk Talk staat absoluut te laag.
Maar zou het iets uitmaken?
Ik kan dergelijke unieke nummers wel waarderen.quote:Op woensdag 27 december 2023 14:06 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Waarom houd jij niet van overdreven nep-aardigheid?quote:Op woensdag 27 december 2023 14:08 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik vind ilse als persoon gewoon niet leuk
En ja dan weegt dat door naar de muziek
suzan en freek is kabbelmuziek maar zou het geen gedrocht noemen. Dan denk ik echt aan dingen als paul de leeuw.quote:Op woensdag 27 december 2023 14:08 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dus 9x S&F en 1x Bloasmuziek?
Stiekem @Zwansen dan maar.quote:Op woensdag 27 december 2023 14:08 schreef Zwansen het volgende:
Helaas zwaar verkouden dus niet meeschreeuwen met Nirvana straks.
quote:Op woensdag 27 december 2023 14:09 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
suzan en freek is kabbelmuziek maar zou het geen gedrocht noemen. Dan denk ik echt aan dingen als paul de leeuw.
Eens wat Paul de Leeuw betreft. Vlieg met me mee blijft een van de ultieme gedrochten in de lijst.quote:Op woensdag 27 december 2023 14:09 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
suzan en freek is kabbelmuziek maar zou het geen gedrocht noemen. Dan denk ik echt aan dingen als paul de leeuw.
Dat is ook een gedrocht maar hij heeft heel veel andere mooiere nummers.quote:Op woensdag 27 december 2023 14:10 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Eens wat Paul de Leeuw betreft. Vlieg met me mee blijft een van de ultieme gedrochten in de lijst.
Mooi gesproken.quote:Op woensdag 27 december 2023 14:10 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Eens wat Paul de Leeuw betreft. Vlieg met me mee blijft een van de ultieme gedrochten in de lijst.
Territorial Pissings?quote:
Koppijn verdrijvend?quote:Op woensdag 27 december 2023 14:11 schreef BillDauterive het volgende:
Ik vond dit liedje eigenlijk nooit veel aan, maar nu wel mooi.
Mooier dan Vlieg met me mee is ook niet heel lastig.quote:Op woensdag 27 december 2023 14:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is ook een gedrocht maar hij heeft heel veel andere mooiere nummers.
quote:Op woensdag 27 december 2023 14:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is ook een gedrocht maar hij heeft heel veel andere mooiereminder irritante nummers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |