STERquote:Op woensdag 27 december 2023 11:58 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Op deze foto scoort Annemieke echt dik vier sterren
Welke?quote:Op woensdag 27 december 2023 11:58 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Op deze foto scoort Annemieke echt dik vier sterren
Staan maar 5 keer in deze lijst. Daar zit geen overbodige notering tussenquote:Op woensdag 27 december 2023 11:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
begin volgend uur weer zo'n hele overbodige cats
Liever gisteren dan over een paar jaarquote:Op woensdag 27 december 2023 12:01 schreef PzKpfw het volgende:
Nog een paar jaar en dan is al het vuurwerk verboden.
Lijkt me zeer verstandigquote:Op woensdag 27 december 2023 12:01 schreef PzKpfw het volgende:
Ik kan me er niet druk om makenquote:Op woensdag 27 december 2023 12:01 schreef PzKpfw het volgende:
Eensquote:Op woensdag 27 december 2023 12:01 schreef Berkery het volgende:
Er staat te weinig Chris Cornell in de lijst, dus niet zeuren over TOTD
Voor mij zijn ze allemaal overbodig lolquote:Op woensdag 27 december 2023 12:01 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Staan maar 5 keer in deze lijst. Daar zit geen overbodige notering tussen
Hij is er alleen niet meerquote:
Daar maken we een uitzondering voor en wisselen die met het origineel.quote:Op woensdag 27 december 2023 11:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wel jammer van de Sound Of Silence.
Tja, zal er niet om malen. Georganiseerd sier is mooi. Domme knallen nietquote:Op woensdag 27 december 2023 12:01 schreef PzKpfw het volgende:
Heel zelden, als ik geen Annemieke <3-gifjes aan het maken benquote:Zou Gretzl zich wel eens afvragen hoe erg het is op de Balkan of is zuidoost Europa niet mainstream genoeg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |