Ik weet het niet, ik trek haar uitspraak op een of andere manier slecht.quote:Op woensdag 27 december 2023 11:54 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Toch genot die stem van Nina
Daar lustte Nina wel pap van ja.quote:
ehm en SOS dan?quote:Op woensdag 27 december 2023 11:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik stel voor dat we van elk nummer enkel nog de hoogstgenoteerde versie pakken
De heerlijke tijden zonder verwarming en stromend water en met schimmel op de muren.quote:Op woensdag 27 december 2023 11:54 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Dit nummer heeft zo’n lekkere vibes van vroeger
De A-Teens staan er niet in toch?quote:
Wel jammer van de Sound Of Silence.quote:Op woensdag 27 december 2023 11:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb het leren kennen van Joe Bonamassa, dat is daardoor de versie voor mij.quote:Op woensdag 27 december 2023 11:54 schreef Gretzl het volgende:
De enige Feeling Good die het verdient om in de lijst der lijsten te staan. Wanneer gaat de massa dat nu ook eens begrijpen?
Je weet wel welke SOS ik bedoelquote:Op woensdag 27 december 2023 11:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De A-Teens staan er niet in toch?
dat zou al een hoop ergernis schelenquote:Op woensdag 27 december 2023 11:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Disturbed…quote:Op woensdag 27 december 2023 11:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De A-Teens staan er niet in toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dukes of Hazzard in the classroom
Ja ik weet het goed gemaakt: Disturbed van de keuzelijst afquote:Op woensdag 27 december 2023 11:55 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dat zou al een hoop ergernis schelen
Maar dan heb je alsnog een paar overbodige kuvvers die hoger dan het origineel staan zoals disturbed, dat is dan ook weer niet helemaal de bedoeling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |