Family Affair hoort anders wel in de lijst.quote:Op woensdag 27 december 2023 11:43 schreef Zorro het volgende:
Ik heb een hekel aan alles waar Mary J Blige aan meedoet sinds ze One van U2 heeft verkracht
Goede nacht gehad?quote:
@TheVulture heeft zijn 23 minuten puur genot er al op zitten voor vandaagquote:
En Family affair natuurlijkquote:Op woensdag 27 december 2023 11:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ken haar eigenlijk ook alleen maar van haar samenwerkingen
Dat geldt inmiddels voor de helft van wat ie in de lijst heeft staanquote:
Family Affair en No More Drama waren best aardige singles.quote:Op woensdag 27 december 2023 11:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ken haar eigenlijk ook alleen maar van haar samenwerkingen
Langere stamina dan de gemiddelde fokkerquote:Op woensdag 27 december 2023 11:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
@:TheVulture heeft zijn 23 minuten puur genot er al op zitten voor vandaag
Ik denk ook dat mensen erop stemmen omdat het op DSOTM staat, maar het voegt niets toe tov Timequote:Op woensdag 27 december 2023 11:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Opvallende binnenkomer. Beetje The Gambler van dit jaar
ze kan ook wel zingenquote:Op woensdag 27 december 2023 11:44 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Family Affair en No More Drama waren best aardige singles.
Ik vind het nummer met Snelle ook nog wel sympathiek, maar dan houdt het ook wel op.quote:Op woensdag 27 december 2023 11:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh eens hoor. Ik vind Suzan en Freek ook verre van goed, buiten die eerste single die was wel leuk
Van die eerste is het origineel van DJ Boozywoozy maar weer eens beterquote:Op woensdag 27 december 2023 11:44 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Family Affair en No More Drama waren best aardige singles.
Goed geslapenquote:
Time vind ik ook matig. Sowieso meer van het album WYWH. CN vind ik ook maar zozoquote:Op woensdag 27 december 2023 11:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk ook dat mensen erop stemmen omdat het op DSOTM staat, maar het voegt niets toe tov Time
Cesar Zuiderwijk weer bezig?quote:
Ik vind WYWH ook de bestequote:Op woensdag 27 december 2023 11:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Time vind ik ook matig. Sowieso meer van het album WYWH. CN vind ik ook maar zozo
De half time show met Dr Dre, Snoop Dogg, Eminem, Kendrick Lamar en Mary J Blige is echt pure genotquote:
Zijn niet veel mensen met ons eens denk ik. Velen zweren bij CN.quote:Op woensdag 27 december 2023 11:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind WYWH ook de beste
die pizza met kappertjes, maar dan zonder kappertjesquote:
De Action heeft misschien wel een goede aanbieding!quote:Op woensdag 27 december 2023 11:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ohja koffer. Daar moet ik nog voor kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Dr Dre is de enige dokter die vindt dat je je muziek op standje gehoorschade moet zettenquote:Op woensdag 27 december 2023 11:46 schreef ok01 het volgende:
[..]
De half time show met Dr Dre, Snoop Dogg, Eminem, Kendrick Lamar en Mary J Blige is echt pure genot
Als er iets is wat ik niet bij de action zou kopen dan is het wel een kofferquote:Op woensdag 27 december 2023 11:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
De Action heeft misschien wel een goede aanbieding!
Dr Phil doet dat toch ookquote:Op woensdag 27 december 2023 11:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dr Dre is de enige dokter die vindt dat je je muziek op standje gehoorschade moet zetten
Een pacemaker vd Action lijkt me anders ook geen goed ideequote:Op woensdag 27 december 2023 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als er iets is wat ik niet bij de action zou kopen dan is het wel een koffer
die haal je liever bij Xenos?quote:Op woensdag 27 december 2023 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een van de betere ht slows in de Super Bowl geschiedenis jaquote:Op woensdag 27 december 2023 11:46 schreef ok01 het volgende:
[..]
De half time show met Dr Dre, Snoop Dogg, Eminem, Kendrick Lamar en Mary J Blige is echt pure genot
Als je er nog met iemand in wil duiken moet ie wel een beetje stevig zijn ja.quote:Op woensdag 27 december 2023 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die van Prince was ook gaafquote:Op woensdag 27 december 2023 11:48 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Een van de betere ht slows in de Super Bowl geschiedenis ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |