da's wel een mooi duet toch?quote:
Ja dat draaien is niet fijn.quote:Op woensdag 27 december 2023 11:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
T meest nare van n kater vind ik het kotsen dat eraan vooraf gaat. Hoofdpijn is nog wel te doen, maar dat draaien in je bed..
Die heeft een goede ass?quote:Op woensdag 27 december 2023 11:41 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Bruiloftnummertje van m'n zus
Shallow vind ik ook een prima nummerquote:
maar goed dat hij dat niet zietquote:Op woensdag 27 december 2023 11:42 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Deze vind ik beter dan die van Stevie Wonder
Top 200-materiaal in mn eigen lijstquote:Op woensdag 27 december 2023 11:42 schreef tufkac het volgende:
[..]
Shallow vind ik ook een prima nummer
Some Velvet Morningquote:Op woensdag 27 december 2023 11:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
In de categorie goede man/vrouw-duetten:
Lee Hazlewood & Nancy Sinatra - Summer Wine
Shallow is wel heel wat anders dan die hersenbloedingteksten op demententoon van Suus en Freek.quote:
Some Velvet Morning trouwens ook top 250 in de Gale500:)quote:Op woensdag 27 december 2023 11:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
In de categorie goede man/vrouw-duetten:
Lee Hazlewood & Nancy Sinatra - Summer Wine
Die was idd onnodig.quote:Op woensdag 27 december 2023 11:43 schreef Zorro het volgende:
Ik heb een hekel aan alles waar Mary J Blige aan meedoet sinds ze One van U2 heeft verkracht
Oh eens hoor. Ik vind Suzan en Freek ook verre van goed, buiten die eerste single die was wel leukquote:Op woensdag 27 december 2023 11:43 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Shallow is wel heel wat anders dan die hersenbloedingteksten op demententoon van Suus en Freek.
Ik vind One sowieso al een bagger nummer, dus heb daar niet zoveel moeite meequote:Op woensdag 27 december 2023 11:43 schreef Zorro het volgende:
Ik heb een hekel aan alles waar Mary J Blige aan meedoet sinds ze One van U2 heeft verkracht
Dat was niet goed neequote:Op woensdag 27 december 2023 11:43 schreef Zorro het volgende:
quote:Op woensdag 27 december 2023 11:43 schreef Zorro het volgende:
Ik ken haar eigenlijk ook alleen maar van haar samenwerkingenquote:Op woensdag 27 december 2023 11:43 schreef Zorro het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |