Allemaal? Ook Keith?quote:Op woensdag 27 december 2023 11:27 schreef alopio het volgende:
Iggy GOD
Die gaat nooit dood en overleeft ons allemaal
tweestrijd met Keithquote:Op woensdag 27 december 2023 11:27 schreef alopio het volgende:
Iggy GOD
Die gaat nooit dood en overleeft ons allemaal
Nick Cave en Kylie Minoguequote:Op woensdag 27 december 2023 11:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
staat die van Kristen Hirsh & Michael Stipe er ook in? En die van PJ haver & Thom Yorke?
en ook weer niet, want B52's is ook gewoon een toffe band. Rock Lobsterquote:Op woensdag 27 december 2023 11:28 schreef Chiappucci het volgende:
Net zo'n onwaarschijnlijk duet als Where The Wild Roses Grow. En daarom zo leuk
Wordt tijd dat Set Fire To The Third Bar weer terugkeert in de lijstquote:Op woensdag 27 december 2023 11:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Een van de beste duetten (man vs vrouw) ooit (staat wel in mijn top 5)
Wild Roses is geweldig. Jarenlang op gestemdquote:Op woensdag 27 december 2023 11:28 schreef Chiappucci het volgende:
Net zo'n onwaarschijnlijk duet als Where The Wild Roses Grow. En daarom zo leuk
In mijn top5 Nee.quote:Op woensdag 27 december 2023 11:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
staat die van Kristen Hirsh & Michael Stipe er ook in? En die van PJ haver & Thom Yorke?
die vind ik minder. ook prima, hoor, maar wel minder.quote:
Poging gedaan.quote:Op woensdag 27 december 2023 11:29 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Wordt tijd dat Set Fire To The Third Bar weer terugkeert in de lijst
quote:Op woensdag 27 december 2023 11:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
staat die van Kristen Hirsh & Michael Stipe er ook in? En die van PJ Harvey & Thom Yorke?
Lita Ford en Ozzy Osbourne met Close My Eyes Foreverquote:Op woensdag 27 december 2023 11:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
In mijn top5 Nee.
Die laatste ken ik sws niet![]()
In die top 5 staan naast deze
Dont Know Much
Don't Give Up
en die andere 2 moet ik even over nadenken..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja eigenlijk ook Nick Cave en Kylie maar dat was dan ook nog met slecht zaad, dus kan ik niet helemaal tellen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |