Had zo Vangelis kunnen komen jaquote:Op woensdag 27 december 2023 11:22 schreef alopio het volgende:
Die intro heeft ook altijd Bassie en Adriaan vibes bij mij
En meer 60’s in de lijst is goed,quote:Op woensdag 27 december 2023 11:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Geweldig nummer ook om op te dansen. Ik help je wel onthouden.
Is ook maar één kant van het verhaal hè.quote:Op woensdag 27 december 2023 11:23 schreef MTheBassman het volgende:
Ik zag laatst een video op youtube dat verhoudingsgewijs met het inwoneraantal van Cambodja, Pol Pot de dodelijkste dictator was van de wereld. Wat die man van de video allemaal vertelde over wat daar gebeurde werd ik wel erg stil van
Jean Michel Jarrequote:Op woensdag 27 december 2023 11:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Had zo Vangelis kunnen komen ja
Ze hing vroeger boven m'n bed!quote:Op woensdag 27 december 2023 11:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
De jaren 80 toen iedere tienerjongen wel iets met Kim wilde
Brillen, babies, bomen. Brrrquote:Op woensdag 27 december 2023 11:23 schreef MTheBassman het volgende:
Ik zag laatst een video op youtube dat verhoudingsgewijs met het inwoneraantal van Cambodja, Pol Pot de dodelijkste dictator was van de wereld. Wat die man van de video allemaal vertelde over wat daar gebeurde werd ik wel erg stil van
Lag ze maar in je bed toenquote:Op woensdag 27 december 2023 11:24 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ze hing vroeger boven m'n bed!
Godverquote:Op woensdag 27 december 2023 11:23 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Is ook maar één kant van het verhaal hè.
Dat is overigens wel een “toeristische” bestemming die de moeite waard is.quote:Op woensdag 27 december 2023 11:23 schreef MTheBassman het volgende:
Een kennert!quote:Op woensdag 27 december 2023 11:24 schreef Szura het volgende:
Holiday in Cambodia mag ook wel in de lijst
heb je haar wel eens geraakt?quote:Op woensdag 27 december 2023 11:24 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ze hing vroeger boven m'n bed!
Kennelijk niet met John Denver achter de stuurknuppel.quote:Op woensdag 27 december 2023 11:24 schreef 4-elements het volgende:
Ben nog over Cambodia gevlogen dit jaar.
GH3 genotquote:Op woensdag 27 december 2023 11:24 schreef Szura het volgende:
Holiday in Cambodia mag ook wel in de lijst
ik weet niet hoe hoog zijn plafond was...quote:Op woensdag 27 december 2023 11:25 schreef alopio het volgende:
[..]
Beetje goed mikken moet dat wel lukken toch
quote:Op woensdag 27 december 2023 11:23 schreef Chiappucci het volgende:
Bij die intro moet ik altijd aan zo'n jumpstyle nummer denken
Niet?quote:Op woensdag 27 december 2023 11:26 schreef Chiappucci het volgende:
Wel treurig dat Kids In America er niet meer in staat.
Wel gewit denk ikquote:Op woensdag 27 december 2023 11:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik weet niet hoe hoog zijn plafond was...
Aaron Carter geloof ikquote:Op woensdag 27 december 2023 11:26 schreef Chiappucci het volgende:
Origineel van Robbie Williams toch?
50 centquote:Op woensdag 27 december 2023 11:26 schreef Chiappucci het volgende:
staat die van Kristen Hirsh & Michael Stipe er ook in? En die van PJ Harvey & Thom Yorke?quote:Op woensdag 27 december 2023 11:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Een van de beste duetten (man vs vrouw) ooit (staat wel in mijn top 5)
of van Bow Wow Wowquote:Op woensdag 27 december 2023 11:26 schreef Chiappucci het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |